| کد خبر: 243754 |

◄ سازمان هواپیمایی به تاخیرهای پروازی ورود کند

افزایش تاخیر ایرلاین ها زمینه نارضایتی مسافران را فراهم کرده و ضرورت دارد که ایرلاین ها در راستای افزایش کیفیت خدمات خود گام بردارند.

تین نیوز

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش تاخیر ایرلاین ها زمینه نارضایتی مسافران را فراهم کرده و ضرورت دارد که ایرلاین ها در راستای افزایش کیفیت خدمات خود گام بردارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی با اشاره به ضرورت ورود سازمان هواپیمایی به تاخیر چندین ساعته پروازها و نقص فنی هواپیماها، بیان کرد: یکی از دلایل تاخیرهای چند ساعته ایرلاین ها نقص فنی هواپیماست. متاسفانه شاهد هستیم که تاخیر پروازها افزایش یافته و زمینه نارضایتی مشتری های ایرلاین ها را به وجود آورده است. از نظر بنده برای ساماندهی صنعت هوایی باید دو مسیر پیموده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: یک مسیر حمایت دولت از ایرلاین هاست. وضعیت صنعت هوایی به گونه ای نیست که بخش خصوصی به تنهایی بتواند آن را سامان دهد. دولت باید به ایرلاین ها از بعد ساختاری کمک کند تا بتوانند از خارج قطعات را وارد کنند. مسیر دوم به خود ایرلاین ها باز می گردد. ایرلاین ها برای آنکه همچنان بتوانند توجه مشتری را جلب کنند، باید مقداری از خودگذشتگی داشته باشند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایرلاین‌ها باید کیفیت خدمات خود را بالا برده و با برنامه ریزی دقیق تاخیرها را به حداقل کاهش دهند. بخش خصوص و مالکان ایرلاین ها باید اولویت اول خود را جلب رضایت مشتری های خود قرار دهند. هم بخش خصوصی و هم دولت اگر دست به دست هم دهند شاهد ساماندهی ناوگان هوایی خواهیم بود. ناوگان هوایی کشور جزو نیازها و الزامات حمل و نقل کشور است. دولت باید از این بخش حمایت کند. خود ایرلاین ها نیز برای ادامه فعالیت در این عرصه باید به کیفیت خدماتی که به مسافران ارائه می دهند، توجه داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.