| کد خبر: 243753 |

◄ فعالیت ۳۵۰ راهدار در طرح واکنش سریع راهداری مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای طرح واکنش سریع راهداری (طوس) و فعالیت ۳۵۰ نیروی راهدار برای برطرف کردن نواقص و عیوب محورهای استان در این طرح خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای طرح واکنش سریع راهداری (طوس) و فعالیت ۳۵۰ نیروی راهدار برای برطرف کردن نواقص و عیوب محورهای استان در این طرح خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، حسن جهانیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد امام رضا(ع) و آغاز دهه کرامت طرح واکنش سریع راهداری از ۱۱ خرداد ماه در استان مازندران آغاز شد.

وی به ایجاد شبکه‌ همیاران مردمی دولت خبر داد و گفت: از تمامی کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان حرفه‌ای که در سطح راه‌های مازندران تردد می‌کنند، دعوت گردید مشکلات مرتبط با ایمنی راه‌ها که رفعشان نیازمند اقدام سریع است، از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ به راهداری این استان گزارش دهند.

جهانیان با اشاره به دستورالعمل اجرایی این طرح در استان گفت: روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها موظفند، در خصوص اقدامات هشت گانه با موضوعات لکه گیری و اصلاح چاله های مخاطره آمیز در راه ها، پاکسازی و شستشوی علایم و تابلوهای ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زاید از سطح و شانه راه ها، رفع نقص و عیب از تابلو و علایم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علایم در پیچ های تند فاقد علایم کافی، رفع نقص حفاظ ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکار سازی موقعیت های غیرمنتظره و مخاطره آمیز، ایمن سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده ها در راه‌های اصلی و شریانی با قید فوریت با تجهیزات و امکانات در محل حادثه در کلیه راه‌های استان حاضر شده و اقدام لازم را انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران خاطرنشان کرد: در این طرح ۳۵۰ راهدار با بیش از ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین آماده اجرای طرح واکنش سریع در ۲۰ شهرستان استان مازندران هستند.

جهانیان افزود: روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها موظفند با به کارگیری نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات موجود و همچنین ظرفیت اکیپ‌های امانی و پیمانی راهداری و راهدارخانه‌ها و همچنین گشت‌های راهداری و ترابری، نسبت به اجرای مفاد این طرح اقدام نمایند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.