| کد خبر: 243733 |

◄ تاخیرهای پروازهای عتبات و گلایه زائران

برخی گزارش های حاکی است میزان نارضایتی از تأخیرها و برخی مشکلات برای زائران و مسافران عتبات عالیات که با هواپیماهای ایران ایر به بغداد یا نجف سفر می کنند، رو به افزایش است.

تین نیوز

برخی گزارش های حاکی است میزان نارضایتی از تأخیرها و برخی مشکلات برای زائران و مسافران عتبات عالیات که با هواپیماهای ایران ایر به بغداد یا نجف سفر می کنند، رو به افزایش است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، در روزهای اخیر حجم انتقادات مسافران و زائران نسبت به تأخیر پروازهای عتبات عالیات ایران ایر و همچنین مشکلاتی که مسافران در طول پرواز و نیز در فرودگاه نجف یا بغداد با آن مواجهند، در حال افزایش است.

تعدادی از مخاطبان از تأخیرهای از پیش اعلام نشده که بین یک تا ۳.۵ ساعت بعضاً به طول می‌انجامد، خبردادند.

همچنین برخی گلایه‌ها از برخوردهای نامناسب کادر کانترهای صدور کارت پروازهای ایران ایر و نیز خدمه پروازی هواپیماهای اعزامی به نجف یا بغداد از سوی تعدادی از مسافران عتبات مطرح شده است.

از سوی دیگر حذف پذیرایی از مسافران در طول پرواز در پی اعمال برخی پروتکل‌های کرونایی یا محدودیت ارائه بطری‌های آب معدنی به زائران به خصوص در روزهای اخیر که گرمای هوا برای مسافران آزاردهنده است، سبب شده تا تعدادی از مسافران نسبت به رفتارهای اینچنینی خدمه هما در پروازهای عتبات، انتقاداتی را مطرح کنند.

این در حالی است که گفته می‌شود پرواز شماره ۵۳۲۵ ایران ایر ۱۰ خرداد امسال از مبدأ فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد نجف اشرف با یک ساعت و نیم تأخیر همراه بود که در پی آن مسافران در فرودگاه حضرت امام (ره) با معطلی قابل توجهی بدون پذیرایی از سوی ایرلاین مربوطه مواجه شدند. تأخیری که نه تنها از قبل اطلاع رسانی نشده بود بلکه حتی از مسافران این پرواز عذرخواهی هم نشد.

همچنین پرواز شماره ۵۳۳۸ نجف-تهران هما نیز شنیده شده که با تأخیر ۳.۵ ساعته همراه بود و حتی مسافران پرواز مذکور ۱.۵ ساعت بدون روشن شدن تهویه هواپیما در گرمای فوق العاده بالای عراق داخل هواپیما مانده بودند و با بروز مشکلاتی برای تعدادی از مسافران همراه شد؛ خدمه پروازی هما نیز به سختی پاسخگوی مسافران بودند.

پرواز ۵۳۲۹ تهران-نجف هما هم در ۸:۴۵ دقیقه ۱۴ خرداد با نقص فنی روبه رو شده و در نزدیکی مرز هوایی ایران و عراق، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه اصفهان شد.

گفته می‌شود هواپیمای ایرباس ۳۲۱ ایران ایر که چند روز قبل به نجف رفته بود، به دلیل نقص فنی در فرودگاه این شهر متوقف مانده است.

انتقاد مسافران از تأخیرهای رو به ازدیاد پروازهای عتبات ایران‌ایر

 

پروازهای استانبول هما ارزان‌تر از نجف

برخی مسافران نیز با اشاره به بالاتر بودن قیمت پروازهای عتبات نسبت به سایر مقاصد گردشگری منطقه از جمله پروازهای استانبول، آنتالیا یا ارمنستان، این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا مسئولان ایران ایر با مسافران این پروازها یا مقاصد اروپایی نیز رفتارهای مشابهی دارند؟!

انتقاد مسافران از تأخیرهای رو به ازدیاد پروازهای عتبات ایران‌ایر

انتقاد مسافران از تأخیرهای رو به ازدیاد پروازهای عتبات ایران‌ایر

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    خدایا هیچ ایرانی بت پرستی را به کربلا و نجف راه نده