| کد خبر: 243699 |

◄ ۴۹۰ هزار خودرو وارد گیلان شد

براساس امار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار ستان از یازدهم تا پایان وقت پانزدهم خردادماه جاری؛ ۴۸۹ هزار و ۳۰۴ دستگاه خودرو وارد گیلان شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۶ درصد افزایش داشته است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: براساس امار دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار ستان از یازدهم تا پایان وقت پانزدهم خردادماه جاری؛  ۴۸۹ هزار و ۳۰۴ دستگاه خودرو وارد گیلان شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۶ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین نیوز، فریبرز مرادی بیشترین میزان ورودی به استان را طی مدت یاد شده؛ از محور آزادراه قزوین- رشت با ۲۳۱ هزار و ۷۹۱ خودرو و پس ازان محور رامسر- چابکسر با ۱۳۲ هزار و ۱۳۸ خودرو عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین اظهار داشت: بیشترین میزان ورودی خودروها به استان از یازدهم تا پایان وقت پانزدهم خرداد ماه جاری؛ روز جمعه سیزدهم خرداد ماه با ۱۳۰ هزار و ۷۹۴ وسیله نقلیه بوده است.

وی به تعداد خودروهای خارج شده از استان طی تعطیلات اخیر نیز اشاره و بیان کرزد: همچنین طی این مدت؛ ۳۹۸ هزار و ۱۳۱ دستگاه خودرو از استان خارج شد که افزایش ۱۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته  و ۱۴۶ درصدی نسبت به ۲ سال قبل را نشان می دهد.

مرادی افزود: بیشترین میزان خروجی از طریق آزادراه رشت- قزوین با تعداد ۱۴۵ هزار و ۶۲۷ دستگاه خودرو  بوده که از این تعداد ، ۱۳۵ هزار و ۱۸ دستگاه خودرو  روز یکشنبه پانزدهم خردادماه از استان خارج شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.