| کد خبر: 243685 |

◄ سوختگیری با کارت های دیگران تخلف است/ مسدود شدن کارت در انتظار متخلفان

استفاده از کارت سوخت صرفا برای وسیله نقلیه مربوطه مجاز است و سوختگیری با کارت های دیگر تخلف بوده و موجب مسدود شدن کارت سوخت و ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی می شود.

تین نیوز

بر اساس اعلام شرکت پخش فرآورده های نفتی استفاده از کارت سوخت صرفا برای وسیله نقلیه مربوطه مجاز است و سوختگیری با کارت های دیگر تخلف بوده و موجب مسدود شدن کارت سوخت و ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی می شود.

به گزارش تین نیوز، در همین زمینه عضو هیئت مدیره کانون سراسری و رئیس کانون رانندگان حمل و نقل جاده‌ ای بخش مسافر استان فارس از رانندگان این استان درخواست کرد از در اختیار قرار دادن کارت سوخت ناوگان یا فروش سوخت آن، به جِد خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:

مسدود شدن 400 کارت سوخت/ گازوئیل نفروشید؛ شناسایی می شوید

 احسان روشن روز این مطلب را شبکه های اجتماعی بیان کرد و افزود:  با توجه به مکاتبه شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی استان فارس، جهت عدم ابطال کارت سوخت ناوگان و معرفی به سازمان تعزیرات حکومتی جهت اعمال قانون و پرداخت جریمه های سنگین نقدی، از در اختیار قرار دادن کارت سوخت ناوگان یا فروش سوخت آن، به جِد خودداری فرمایید.

وی عنوان کرد: عواقب و مجازات در اختیار قرار دادن کارت سوخت و فروش آن به دیگران به عهده مالک و راننده ناوگان  بوده و طبق قانون تشکل های صنفی رانندگان استان حق هیچ گونه دخالت در این امور را ندارند.

به گزارش تین نیوز، در نامه مورد اشاره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در این مورد تاکید شده است که  افزایش نرخ منطقه ای فرآورده های نفتی، زمینه قاچاق را ایجاد کرده است.

نامه شرکت نفت
نامه شرکت پخش فرآورده های نفتی

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 4 0

    اینا خودشونو مسخره کردن برن جلوی قاچاق سوخت بگیرن ن من راننده ای ک برای 50 لیتر گازوئیل گدایی کنم حتما اینو ارسال کنید

  • ناشناس 3 0

    چرا الان من باید سوخت کم بیارم ماشین من که شب روز تو جاده هست ۴۰۰ لیتر دادن به من فقط،بلدین تو کارتون دزدی کنین همتون از هم دیگه بعدترین متاسفم براتون

  • ناشناس 1 0

    سلام ، بنده راننده تاکسی هستم، سهمیه ای که به من دادن، دیگر چه ربطی به شرکت نفت دارد که من با این سهمیه چی میکنم؟ بهرحال من خدمت میکنم حتی اگه مقداری از این سهمیه را به دوستان نزدیک بدهم، اینا خودشون اشتباهات بزرگی انجام میدن و ضرر سنگینش به ملت میرسه، به کسی جواب نمیدن، آنوقت به ما میگن؛ اگه سوختت زیاد اومد به کسی نده، سوخت اضافه را بده ما، انگار هزینه و سوخت را از جیب خودشون میدن. کشور بخاطر سو مدیریت به فنا میره، خودشون متوجه نیستند.