| کد خبر: 243651 |

ترافیک سنگین و پرحجم جاده‌های شمالی

محور‌های ارتباطی مازندران بار ترافیکی سنگین و پرحجم دارد.

تین نیوز

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به تعطیلات نیمه خرداد و افزایش تردد در محور‌های ارتباطی استان گفت: بعلت افزایش بار ترافیکی محور کندوان، مسیر جنوب به شمال این محور در مسیر تهراا و کرج به چالوس از ساعت ۹ صبح امروز تردد یکطرفه اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، سرهنگ جهان تاب با بیان اینکه جاده هراز نیز در محدوده پلور، لاسم؛ آب اسک، رینه و لاریجان ترافیک سنگین و محدوده چلاو به سمت آمل ترافیک نیمه سنگین گزارش شده افزود:محور‌های سوادکوه، کیاسر و مسیر‌های کناره شهرستان رامسر ترافیک پرحجم دارد.

وی به مسافران و رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر سالمی را برای خود رقم بزنند.

رییس پلیس راه مازندران همچنین

محدودیت‌ها در راه‌های ارتباطی استان را تا صبح دوشنبه ۱۶ خرداد ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در همه محور‌ها و ممنوع بودن تردد انوع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کندوان عنوان کرد.

به گفته سرهنگ جهان تاب؛ روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده (۱۵ و ۱۶ خرداد) هم از ساعت ۱۳ تا ۲۴ تردد انواع وسیله نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسیله نقلیه در این مسیر از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در جاده هراز نیز آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز تا دوشنبه وهمچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ یکشنبه ۱۴ خرداد در مسیر رودهن به آمل ممنوع است و همان روز از ساعت ۱۶ تا ۲۴ با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، مسیر آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه مازندران همچنین گفت: در محور سوادکوه هم تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی، روز‌های شنبه و یکشنبه ۱۴ (و ۱۵ خرداد) ممنوع است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.