| کد خبر: 243588 |

◄ اعزام حدود ۴۰ هزار زائر خانه خدا از ۱۶ فرودگاه در حج امسال

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز اعزام ۳۹ هزار و ۶۲۰ زائر خانه خدا از ١۶ فرودگاه کشور به سرزمین وحی از تاریخ ۲۲ خرداد ماه امسال خبر داد.

تین نیوز

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز اعزام ۳۹ هزار و ۶۲۰ زائر خانه خدا از ١۶ فرودگاه کشور به سرزمین وحی از تاریخ ۲۲ خرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا رستمیان درباره جزئیات اعزام حجاج به سرزمین وحی در سال ۱۴۰۱، بیان کرد: اکنون ۱۶ فرودگاه به‌صورت قطعی در خصوص اعزام زائران به عربستان انتخاب شده است و اعزام از فرودگاه همدان در دست بررسی است و در روزهای آینده تعیین تکلیف و اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به فرودگاه‌های اعزام کننده حجاج گفت: فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، اهواز، ساری، یزد، کرمان، اردبیل، تبریز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و شیراز آماده اعزام و پذیرش زائران خانه خدا به عربستان هستند.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان کرد: نخستین پروازهای زائرین از تاریخ ۲۲ خردادماه از شهرهای تهران و کرمان و تبریز به عربستان برقرار می‌شود.

رستمیان در مورد بازگشت حجاج به کشور گفت: در طی ۱۷ روز از تاریخ ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ تا هفتم مرداد ماه به بازگشت حجاج اختصاص خواهد داشت.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خاطر نشان کرد: کلیه پروازهای حج سال ۱۴۰۱ توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) انجام خواهد شد.

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، مشهد، اصفهان، اهواز، یزد، گرگان و تبریز بیشترین تعداد پرواز و اعزام و پذیرش زائر را عهده دار هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.