| کد خبر: 243573 |

معاون راهداری استان اصفهان خبر داد؛

◄ نشست زمین در جاده‌ های اصفهان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: نشست زمین در برخی جاده‌های استان اصفهان مشاهده می‌شود اما هر نشستی را نمی‌توان به دلیل فرونشست دانست.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: نشست زمین در برخی جاده‌های استان اصفهان مشاهده می‌شود اما هر نشستی را نمی‌توان به دلیل فرونشست دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فرزاد دادخواه با اشاره به اجرای طرح «واکنش سریع» در محورهای برون شهری استان اصفهان اظهار داشت: این طرح در استان اصفهان اجرایی شده و به دنبال آن رانندگان همچون نیروهای راهداری ایرادات جاده‌ها را در صورت مشاهده به مرکز مدیریت راه‌های استان اعلام کنند.

وی با بیان اینکه با اطلاع رسانی رانندگان ایراداتی که منجر به ایجاد حادثه می‌شود در کمترین زمان ممکن به نیروهای راهداری منطقه اعلام و برای رفع آن اقدام می‌شود، افزود: تاکنون مشکلاتی همچون وجود چاله، نیاز به لکه گیری، لزوم پاکسازی و شست و شوی تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی، جمع آوری لاشه حیوانات از محور جاده‌ها و لزوم نصب تابلوی علائمی که به هر دلیلی نیست، گزارش شده است.

تأثیر در فرونشست بر محور اصفهان – شهرضا

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است و اگر رانندگان مانند راهدار رفتار کنند در راستای ایمنی آنها تلاش بیشتری صورت می‌گیرد، افزود: از این رو ما همه رانندگان را همیار خود می‌دانیم و به همه گزارش‌های آنها توجه خواهیم داشت.

وی در خصوص تأثیر فرونشست گزارش بر جاده‌های استان اصفهان نیز گفت: در محور اصفهان – شهرضا آسیب‌هایی در جاده رصد شده است که در راستای اصلاح آن اقدامات لازم انجام شد.

دادخواه با بیان اینکه در محور کاشان - قم نیز مواردی را داشتیم که در سطح راه‌ها مشاهده شده است اما نمی‌توان هر نشستی را فرونشست تلقی کرد و با انجام فعالیت‌های کارشناسانه می‌توان علت نشست جاده‌ها در اصفهان را اعلام کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.