| کد خبر: 243571 |

مدیرعامل شرکت مترو تهران پیش بینی کرد:

◄ بهره برداری از ایستگاه پروانه بخش غربی خط 4 مترو در نیمه دوم امسال

پیش‌ بینی می‌ شود در نیمه دوم سال جاری، حدود 1.2 کیلومتر مسیر و یک ایستگاه از این پروژه در مدار خدمت‌ رسانی به شهروندان قرار گیرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: اقدامات مربوط به تکمیل مسیر و بهره‌ برداری از ایستگاه‌ های بخش توسعه غربی خط 4 مترو ادامه دارد و پیش‌ بینی می‌ شود در نیمه دوم سال جاری، حدود 1.2 کیلومتر مسیر و یک ایستگاه از این پروژه در مدار خدمت‌ رسانی به شهروندان قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز  مسعود درستی فروردین ماه امسال (20 فروردین) افزود: توسعه غربی خط 4، مسیری به طول 4.4 کیلومتر و 3 ایستگاه بوده و از ایستگاه در حال بهره‌ برداری ارم سبز تا میدان چهار باغ (تقاطع خیابان جنت آباد با بزرگراه شهید همت) را شامل می‌ شود.

وی عنوان کرد: با بهره‌ برداری از بخش توسعه غربی خط مذکور، در واقع محدوده شمال غربی پایتخت دسترسی آسانتری به شبکه مترو تهران پیدا خواهد کرد و جمعیت قابل توجهی به مسافران خط ۴ افزوده می‌ شود.

بیشتر بخوانید:

اعلام زمان بهره‌ برداری از فاز نخست پایانه مترویی اکباتان

مدیرعامل شرکت مترو تهران افزود: امیدواریم در نیمه دوم امسال ایستگاه موسوم به ایستگاه پروانه را به بهره‌ برداری برسانیم که در این صورت منتهی‌ الیه غربی خط ۴ از ایستگاه ارم‌ سبز تا تقاطع خیابان پروانه با بزرگراه حکیم به طول 1.2 کیلومتر توسعه خواهد یافت.

او تاکید کرد: در ادامه این روند و طی سال ۱۴۰۲ انتظار داریم توسعه غربی خط ۴ ابتدا تا خیابان آیت ا... کاشانی و سپس تا خیابان جنت آباد (میدان چهارباغ) امتداد یابد تا خواسته چند ساله ساکنان محدوده شمال غرب پایتخت به مرور زمان اجابت شود.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مصی 1 0

    الان چند ساله این خط مترو درحال ساخت هست همه اش هم هر سال وعده ی سال بعد رو میدید الان نیمه دوم سال هستیم هنوز هم قصد ندارید راه اندازی کنید این خط رو 😔