| کد خبر: 243542 |

قرارداد ۸۰۰ میلیاردی برای خرید تجهیزات مترو

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای تامین تجهیزات مترو خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای تامین تجهیزات مترو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجتبی شفیعی درباره سرانجام خرید تجهیزات مترو گفت: تعدادی از اقلام ما در مترو، اقلام مصرفی است که برای تعمیر و نگهداری های دوره ای مثل ترمز، چرخ، تجهیزات داخلی و ... مورد استفاده قرار می گیرند که متاسفانه موجودی برخی از این اقلام حیاتی و استراتژیک ما در برهه ای از زمان صفر شده بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه برای برخی از این اقلام، موفق به سفارش گذاری و خرید شدیم، افزود: به عنوان مثال بخش عمده ای از سفارش چرخ های ما پس از ثبت سفارش و خرید، هم اکنون ترخیص شده و در حال تحویل است و این روند ادامه دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: خوشبختانه قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی اخیر در این حوزه منعقد شد که بخش عمده ای از نیاز حیاتی ما را تامین می کند و برخی از این تجهیزات به سرعت به دست ما می رسند و بخشی دیگر نیز ظرف ۵-۶ ماه آینده در اختیار ما قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر استفاده از توان شرکت های داخلی در تامین تجهیزات مورد نیاز مترو، اظهار کرد: در بازدید شهردار تهران از کارخانه واگن سازی و مجموعه بهره برداری مترو، مقرر شد که نمایشگاهی از اقلام مورد نیاز که در حال حاضر با کمبود آنها مواجهیم، در معرض نمایش قرار گیرد تا همه تولیدکنندگان با اطلاع از قطعات مورد نیاز، در صورت توان تولید این قطعات، با اعلام آمادگی خود زمینه تامین این قطعات در داخل را فراهم کنند.

همکاری جهاد دانشگاهی و شهرداری برای به روز رسانی سامانه رانش برخی از قطارهای قدیمی

شفیعی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری تهران به دنبال از رده خارج کردن قطارهای دارای سامانه های رانش قدیمی است یا خیر؟ گفت: ما در قرارگاه حمل و نقل عمومی با همکاری جهاد دانشگاهی در قالب پروژه ای به دنبال به روز رسانی سامانه رانش برخی از قطارهای قدیمی هستیم تا بتوانیم این سامانه ها را با سامانه های رانش جدید جایگزین کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.