| کد خبر: 243506 |

تکمیل ۵٠ کیلومتر از راهگذر بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات راهسازی در ١٣٠ کیلومتر از راهگذر بزرگراهی غرب کشور در حوزه این استان در دست اجراست و برنامه‌ریزی شده ۵۰ کیلومتر آن امسال تکمیل شود.

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات راهسازی در ١٣٠ کیلومتر از راهگذر بزرگراهی غرب کشور در حوزه این استان در دست اجراست و برنامه‌ریزی شده ۵۰ کیلومتر آن امسال تکمیل شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سیدمحسن حمزه‌لو روز دوشنبه با اشاره به بازدید اخبر از روند اجرایی راهگذر بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌غربی محدوده محورهای ارومیه _ مهاباد، میاندوآب _ بوکان  افزود: برنامه‌ریزی شده امسال ۵٠ کیلومتر از این راهگذر بزرگراهی تکمیل شود.

به گفته وی، ساخت این گذرگاه بین‌المللی در ١٠ جبهه کاری محورهای ارومیه _ مهاباد، میاندوآب - مهاباد، میاندوآب - بوکان، قطعه ۴ و ۵ محور سلماس - خوی و سه‌راهی ایواوغل - گیت در حال اجرا است.

حمزه‌لو اظهار کرد: ۵۶٣ کیلومتر از راهگذر بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی واقع شدە که تاکنون ۱۳۵ کیلومتر در بخش جنوب این استان زیربار ترافیک رفته و کل پروژه ٧٨ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

️مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: نقشه راه توسعه و پیشرفت آذربایجان‌غربی حول محور اتمام راهگذر بزرگراهی غرب کشور ترسیم شده و بر این مبنا باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای اتمام این پروژه راهسازی بهره جست.

️حمزه‌لو اضافه کرد: برای بهره‌برداری کامل از راهگذر بزرگراهی غرب کشور در جنوب آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.