| کد خبر: 243458 |

◄ آغاز طرح بهسازی سطح جاده‌ها با اطلاع‌رسانی رانندگان

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز طرح واکنش سریع این سازمان به اطلاع رسانی رانندگان برای بهسازی محورهای برون شهری خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آغاز طرح واکنش سریع این سازمان به اطلاع رسانی رانندگان برای بهسازی محورهای برون شهری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رضا اکبری اظهار کرد: این طرح به منظور ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری و اولویت دهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راه‌ها و با هدف افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و تحقق سیاست حکمرانی و نظارت مردمی در پیشبرد اهداف دولت سیزدهم راه اندازی می‌شود.

وی افزود: تمامی هموطنان عزیز به ویژه رانندگان حرفه‌ای که در جاده‌های برون‌شهری کشور تردد می‌کنند، می‌توانند از طریق سامانه جامع ۱۴۱ نسبت به گزارش موارد نیازمند اقدام سریع در جاده‌ها شامل مشکلات اولویت دار مرتبط با ایمنی و رویه راه‌ها با محوریت اقدامات سریع مؤثر و زودبازده اقدام کنند.

وی با اشاره به موضوعاتی که در فاز اول این طرح قابل گزارش هستند، تصریح کرد: این موارد در فاز اول اجرای طرح شامل لکه گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره‌آمیز در جاده‌ها، پاکسازی و شستشوی علائم و تابلوهای ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زائد از سطح و شانه جاده‌ها، رفع نقص و عیب از تابلوها، علائم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علائم در پیچ‌های تند فاقد علائم کافی، رفع نقص حفاظ‌های ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکارسازی موقعیت‌های غیر منتظره و مخاطره آمیز و ایمن‌سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده‌ها است.

وی در خصوص تمهیدات پیش‌بینی شده در ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور در راستای اجرای این طرح یادآور شد: رؤسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها موظفند با به کارگیری نیروی انسانی، ماشین آلات و تجهیزات موجود و ظرفیت اکیپ‌های امانی و پیمانی راهداری و راهدارخانه‌ها و همچنین گشت‌های راهداری و ترابری پس از دریافت سیستمی درخواست‌های مردمی از موارد و مشکلات مذکور در جاده‌ها حسب اهمیت، نوع محور و اولویت‌بندی موارد، در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آنها اقدام و گزارش مربوطه را به همراه مستندات تصویری آن در سامانه جامع راهداری به نشانی www.rms.rmto.ir ثبت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.