| کد خبر: 243383 |

تاکسیرانی قم: هزار شی جامانده در تاکسی‌ تحویل صاحبان شد

حدود یک هزار قلم به صاحبان تحویل داده‌ شده که در بین این اقلام تلفن همراه، طلای ۸۰۰ میلیون ریالی و حتی کلیدخانه نیز بوده است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تحویل بیش از ۲ هزار شیء به‌ جامانده در تاکسی خبر داد و گفت: حدود یک هزار قلم به صاحبان تحویل داده‌ شده که در بین این اقلام تلفن همراه، طلای ۸۰۰ میلیون ریالی و حتی کلیدخانه نیز بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به اهمیت ثبت مشخصات و تایید صلاحیت رانندگان برای آمد و شد و جابه‌جایی مسافران اظهار داشت: رانندگان تاکسی علاوه بر گزینش‌های اخلاقی و انجام تست‌های مختلف، دوره‌های مهارتی زیادی را نیز طی کرده و تمام مشخصات آن‌ها در سامانه تاکسیرانی ثبت است.

وی از تحویل بیش از ۲ هزار شی به‌جامانده در تاکسی به پاسگاه بازرسی سازمان مدیریت بر تاکسیرانی خبر داد و افزود: از این ۲ هزار شی حدود یک هزار قلم به صاحبان آن‌ها تحویل داده‌ شده که در بین این اقلام تلفن همراه، طلای ۸۰۰ میلیون ریالی و حتی کلید خانه نیز بوده است.

مدیرعامل تاکسیرانی شهرداری تصریح کرد: جابه‌جایی مسافر و بار در سطح شهر طبق قانون بر عهده شهرداری بوده و بیشترین نظارت را برای ایمنی مسافر و بار اعمال می‌کنیم و نسبت به این امر حساسیت‌های زیادی داریم.

وی یادآور شد: امروز بیش از هشت هزار تاکسی در قالب تاکسی‌های گردشی، خطی و بی‌سیم در سطح شهر فعال هستند که شهروندان می‌توانند با خیال راحت از این تاکسی‌ها استفاده کنند و سازمان در تلاش است اپلیکیشن تلفن همراه برای استفاده راحت‌تر شهروندان از تاکسی‌های بی‌سیم را نیز راه‌اندازی کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.