| کد خبر: 243380 |

◄ ۹ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در اردبیل در دست ساخت است

۹ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در دست اجرا است که از این تعداد پنج مجتمع دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد است.

تین نیوز

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: ۹ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در دست اجرا است که از این تعداد پنج مجتمع دارای پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد است.

به گزارش تین نیوز، حمید رضا عبدی روز سه شنبه در مراسم آغاز ساخت مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تفریحی سحر ۲ با بیان اینکه این مجموعه در زمینی به مساحت ۴۶ هزار متر مربع و در ۲ فاز طراحی شده افزود: فاز اول این پروژه شامل بنای اصلی با کاربری پذیرایی - فروشگاهی دارای بخش‌های خدماتی، آشپزخانه صنعتی، رستوران، فروشگاه صنایع دستی و کافی شاپ است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه دارای ۱۰ سوئیت گردشگری هر کدام به مساحت ۳۶ متر مربع و ساختمان کارکنان است، افزود: در این مجموعه ساختمان هلال احمر و تاسیسات مرکزی نیز طراحی شده است.

عبدی گفت: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تفریحی سحر ۲ در ۹ کیلومتری بزرگراه اردبیل- سرعین و ۲۰ کیلومتری از مرکز شهر سرعین قرار دارد که مسافران و کاربران می‌توانند از همه امکانات موجود در مسیر بهره مند شوند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل بهره برداری از ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی را در استان اردبیل با سرمایه گذاری بخش خصوصی یاد آور شد و اظهار کرد:  ۱۸ مجتمع خدماتی رفاهی و تیر پارک دولتی و بخش خصوصی در  استان فعال است.

وی مجموع مجتمع های خدماتی رفاهی و تیرپاک در حال بهره برداری را ۴۸ مورد برشمرد و افزود: از این تعداد ۲۱ مجتمع نیز در حال استعلام و صدور موافقت اصولی است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل‌ ونقل جاده‌ای استان اردبیـل افزود: سازمان راهداری وحمل ‌ونقل جاده‌ای در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران در احداث مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی یک میلیارد تومان اعتبار در قالب ایجاد راه دسترسی، رمپ‌های ورود و خروج و نصب تابلو کمک بلاعوض می‌کند.

هوشیار عزیزی سرمایه گذار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و تفریحی سحر نیز با بیان اینکه این مجتمع سال ۱۴۰۳ به بهره برادری کامل خواهد رسید، افزود: برای احداث این مجتمع بیش از ۵۶ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.