| کد خبر: 243302 |

◄ امضای ۳۷ قرارداد راهسازی و برق رسانی با سرمایه گذاری ایمیدرو

۳۷ قرارداد جدید راه سازی و برق رسانی به معادن (در مناطق کمتر برخوردار) با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریالی ایمیدرو در سال ۱۴۰۰ امضا شد.

تین نیوز

۳۷ قرارداد جدید راه سازی و برق رسانی به معادن (در مناطق کمتر برخوردار) با سرمایه گذاری ۳ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریالی ایمیدرو در سال ۱۴۰۰ امضا شد.

به گزارش تین نیوز از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) امضای چهار قرارداد اجرایی راه سازی به طول ۶۱ کیلومتر و به مبلغ ۳۱۲۰ میلیارد ریال در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، آذربایجان غربی و یزد از جمله اقدامات توسعه‌ای ایمیدرو در حوزه راه محسوب می‌شود.

امضای ۲ قرارداد اجرایی برق رسانی به طول ۴۳ کیلومتر و مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال در استان‌های چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی از جمله قرارداد‌های این سازمان در حوزه زیرساخت انرژی محسوب می‌شود.

خدمات مطالعاتی، مشاوره و کنترل کیفیت

امضای ۲۳ قرارداد مطالعاتی شامل ۴۳ پروژه راه سازی و برق رسانی به معادن به طول ۶۷۱ کیلومتر و به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال و عقد هشت قرارداد خدمات مشاوره و آزمایشگاه کنترل کیفیت به مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال نیز از جمله عملکرد‌های ایمیدرو در بخش زیربنا‌ها محسوب می‌شود.

طرح ایجاد زیربنا‌های لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی کشور از جمله مجموعه‌های تحت پوشش ایمیدرو محسوب می‌شود که مدیریت طرح‌های فوق را بر عهده دارد. هدف از تشکیل طرح ایجاد زیربنا‌های لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی؛ ایجاد، تکمیل و توسعه زیرساخت‌های بخش معدن و صنایع معدنی کشور با توجه به بند‌های اسناد بالادستی و اهداف کلان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.