| کد خبر: 243293 |

◄ انتصاب سرپرست اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان

با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان راهداری؛ «مرتضی شیروانی» به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان منصوب شد.

تین نیوز

با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان راهداری؛ «مرتضی شیروانی» به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، «مرتضی شیروانی» به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان منصوب شد.

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این حکم آورده است:

با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایف محوله و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

«مرتضی شیروانی» ، مدیریت ارزیابی و نظارت آزادراه خرم آباد- پل زال، شهرداری ویسیان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم آباد و ریاست اداره ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان را در کارنامه دارد.

از آبان ۹۶ تاکنون «عباس شرفی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان بود که با حکم رئیس سازمان به عنوان مدیرکل هرمزگان معرفی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • زیبا 0 0

    چه جالب ، از بین معاونین اداره کل هیچکدام لیاقت نداشتند که رفته رییس اداره را به این سمت منصوب کرده است.
    چند دلیل دارد، یا مدیر قبلی در انتصاب معاونین اداره کل اشتباه کرده بوده است؟ یا این اقای شیروانی پارتی محکمی پیدا کرده که توانسته بدون طی کردن رده معاونت به مدیر کلی برسد، یا آن معاونین که بر اثر لیاقت خودشان تا سطح معاونت آمده بودند، نتوانسته اند در روابط اداری پارتی کلفتی بیابند و یا اینکه معاون وزیر در تشخیص فرد اصلح ، معیارهایی جدید در نظر داشته است.