| کد خبر: 243283 |

◄ تسریع پرداخت اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی به راه آهن اردبیل-میانه

استاندار اردبیل از رایزنی خود با مدیرعامل بانک رفاه برای تسریع در پرداخت اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه راه آهن اردبیل - میانه خبر داد.

تین نیوز

استاندار اردبیل از رایزنی خود با مدیرعامل بانک رفاه برای تسریع در پرداخت اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه راه آهن اردبیل - میانه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا سید حامد عاملی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: در ماه‌های اخیر عملیات اجرایی راه آهن اردبیل-مییانه با تزریق اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی جانی دوباره گرفته است.

وی افزود: امروز نیز در دیدار با مدیرعامل بانک رفاه مقرر شد پرداخت اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی تسریع گردد تا مردم شریف استان شاهد افزایش روزافزون سرعت پیشرفت این پروژه ملی باشند.

به گزارش ایرنا در نشست امروز استاندار اردبیل با مدیر عامل بانک رفاه  مقرر شد جذب اعتبارات ۲۰۰ میلیارد تومانی مصوب از محل ماده ۵۶ از سوی بانک رفاه برای راه آهن اردبیل _ میانه پیگیری و تسریع شود.

 سید حامد عاملی در این نشست با تاکید بر تسریع در تخصیص این اعتبار به پروژه راه آهن، این اعتبار را در سرعت بخشی به روند اجرای پروژه راه آهن حائز اهمیت دانست.

وی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های مهم زیرساختی در استان ، توجه به تزریق سرمایه در گردش به بخش تولید را نیز مورد تاکید قرار داد و خواستار اجرای مصوبات  بانک رفاه در سفر رییس جمهور به استان و پرداخت تسهیلات به بخش های تولیدی شد.

مدیر عامل بانک رفاه نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه مرزی این موضوع را ظرفیتی ملی برای استان دانست.

اسماعیل لله گانی به تلاش های انجام گرفته برای انجام مقدمات پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان به راه آهن اردبیل _ میانه و بیمارستان نجف زاده ، از تسریع در روند این اقدامات خبر داد.

وی با بیان اینکه برای اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری به استان تلاش می‌شود ، خواستار معرفی واحدهای تولیدی موثر در حوزه اشتغال جهت اخذ تسهیلات از محل مصوبات سفر شد.

در این جلسه سید کمال الدین میرجعفریان ، معاون هماهنگی امور عمرانی و یاسر عبداللهی عابد ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل نیز نیازهای اعتباری پروژه ها و واحدهای تولیدی تاثیر گذار استان را تشریح کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.