| کد خبر: 243260 |

◄ هوشمندسازی کنترل بار در دستور کار است

هوشمندسازی کنترل بار با هدف تشخیص مراکز بار در دستور کار است تا سلامت بار و راننده از مبدا تا مقصد رصد شود.

تین نیوز

بازرس ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: هوشمندسازی کنترل بار با هدف تشخیص مراکز بار در دستور کار است تا سلامت بار و راننده از مبدا تا مقصد رصد شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، ابوالفضل کمالی‌فر ظهر شنبه در با حضور در اردبیل و شرکت در جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: هوشمندسازی کنترل بار با هدف تشخیص مراکز بار در دستور کار است تا سلامت بار و راننده از مبدا تا مقصد رصد شود.

وی با ابراز امیدواری برای جذب اعتبارات در حوزه راهداری افزود: در انجام عملیات راهداری، اجرای پروژه‌های عمرانی و ایمن سازی نظارت حساس و دقیق ناظران در مراحل اجرای پروژه، انجام تست‌های تخریبی و آزمایشات لازم در دستور کار باشد.

بازرس ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به اتصال سامانه ذی حسابان به مرکز با راه اندازی سامانه توزیع اعتبارات اشاره کرد و گفت: پاسخگویی سریع به شکایات مردمی و عدم معطلی آن‌ها از وظایف مهم نمایندگان امور حقوقی در راهداری است و در جهت حذف گلوگاه‌های زمان بر که مانع از تحقق درآمدهای دولت می‌شود ارزیابی دوره‌ای مدیران در دستور کار سازمان بازرسی است.

کمالی فر حذف امضاهای طلایی و تعارضات را از مزایای مهم الکترونیکی شدن خدمات دولتی عنوان کرد و گفت: گلوگاه‌های درآمد و هزینه که از اولویت‌های مهم سازمان در حوزه راهداری است طراحی شده و با به‌روزرسانی این گلوگاه‌ها با هرگونه فساد و تخلف در این حوزه مبارزه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه عوامل بروز فساد در ادارات شناسایی و با متخلفان در این حوزه قاطعانه برخورد می‌شود، ادامه داد: در راستای حفظ سلامت اداری و حذف گلوگاه‌های فساد در نظام اداری همه کارکنان دولت باید از آموزش‌های لازم برخوردار و به قوانین خدمات کشوری اشرافیت کامل داشته باشند.

بازرس ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور و هجمه‌های دشمنان برعلیه کشور و ملت ما بر افزایش دقت در انجام معاملات تاکید کرد و گفت: نیاز است همه مدیران استانی و شهرستانی در این رابطه با دقت نظر و تسلط کامل ورود کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    آیا برای وانت بارها هم اجرایی می شود

  • کورش فلاحی 0 0

    با سلام وخداقوت به عوامل محترم نشریه تین نیوز .
    ای کاش این مسئول محترم مراحل از صفر تا صدمصوبه های خروجی سازمان حمل ونقل جاده ای را از صدور تا ابلاغ وخصوصا اجرای انها را رصد میکردند وبا مسئولان متخلف برخورد قاطعانه صورت میگرفت ای کاش.!!!!!