| کد خبر: 243237 |

◄ پرداخت عوارض خودرو در سنندج الکترونیکی شد

در راستای جلوگیری از اتلاف وقت، دسترسی سریع به سوابق خودروها، افزایش دقت در محاسبه عوارض و توسعه خدمات الکترونیک پرداخت عوارض خودرو الکترونیکی شد.

تین نیوز

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سنندج گفت: در راستای جلوگیری از اتلاف وقت، دسترسی سریع به سوابق خودروها، افزایش دقت در محاسبه عوارض و توسعه خدمات الکترونیک پرداخت عوارض خودرو الکترونیکی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، آرش عنبری اظهار کرد: در راستای سیاست‌های توسعه‌ای شهرداری الکترونیک در شهرداری سنندج، سازمان مدیریت حمل‌و نقل بار و مسافر با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری سنندج، امکان صدور و پرداخت عوارض در دو بستر الکترونیکی و دفاتر پیشخوان را فراهم کرده است.

وی بیان کرد: صدور عوارض خودرو در گذشته با روش سنتی انجام و مراجعه حضوری شهروندان برای وصول نارضایتی هایی ایجاد کرده بود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سنندج، افزود: شهرواندان می توانند در شیوه جدید علاوه بر مراجعه به ‌وب‌سایت سامانه سمیع به نشانی saamie.ir نسبت به پرداخت عوارض خودور خود در 45 دفتر پیشخوان سطح شهر اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه امروزه فرآیند شهری به صورت الکترونیکی در شهرداری‌ها انجام می‌شود، گفت: شهرداری الکترونیک نخستین گام در رسیدن به دولت الکترونیک است.

رئیس سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: جمع‌آوری سوابق خودروها در بانک اطلاعاتی به صورت الکترونیکی و در بستر سامانه سمیع به منظور محاسبه و صدور فیش عوارض مربوط انجام شده است.

عنبری در پایان ابراز امیدواری کرد: با الکترونیکی شدن پرداخت عوارض بتوانیم گام بزرگی در راستای وصول عوارض و افزایش درآمد شهرداری برداریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حامدآبادی وگاگانی 0 0

    میخوام استعلام عوارض شهرداری بگیرم