| کد خبر: 243218 |

◄ زاکانی: کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی به دو ماه

ما بخش‌هایی را که داخل شهرداری است، تسهیل می‌کنیم و برای کاهش زمان صدور پروانه ساختمان در شهرداری در حال هماهنگی هستیم.

تین نیوز

شهردار تهران از کاهش زمان صدور پروانه ساختمان به دو ماه تا پایان خرداد خبر داد و گفت: ما بخش‌هایی را که داخل شهرداری است، تسهیل می‌کنیم و برای کاهش زمان صدور پروانه ساختمان در شهرداری در حال هماهنگی هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا وسیما، علیرضا زاکانی در مورد تحقق وعده کاهش زمان صدور پروانه ساختمان تا خرداد ماه گفت: در تلاش هستیم میانگین صدور پروانه را که از ۱۰ ماه تا بیش از یک سال طول می‌کشدبه دو ماه برسانیم و ان‌شاءالله تا آخر خرداد ماه این مهم محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ مرحله و نقطه اثر در صدور پروانه نقش دارند، تصریح کرد: ما بخش‌هایی که در داخل شهرداری است تسهیل می‌کنیم؛ اما تا آنجا که به ایمنی آسیب نزند و به فضل خدا، برای کاهش زمان صدور پروانه در شهرداری در حال هماهنگی هستیم.

شهردار تهران با اشاره به اثرگذاری و فعالیت سازمان‌هایی در خارج از شهرداری در فرآیند صدور پروانه گفت: برخی از این فرآیند‌های صدور پروانه مربوط به سازمان‌ها و مجموعه‌های بیرون شهرداری است که رایزنی با آن‌ها را شروع کرده‌ایم تا در کاهش صدور پروانه ساختمانی کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این سازمان‌ها کمک می‌کنند؟، افزود: چرا نکنند؟! کار، کار مردم است و همه باید دست به دست هم بدهند تا کار انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.