| کد خبر: 243202 |

◄ دستور ویژه وزیر برای پروژه آزاد راه ارومیه- تبریز

این پروژه سه سال است که متوقف شده اما باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شده و کارهای اجرایی آن آغاز شود.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از قطعه ۳ آزادراه ارومیه_تبریز گفت: این پروژه سه سال است که متوقف شده اما باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شده و کارهای اجرایی آن آغاز شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از قطعه ۳ آزادراه ارومیه_تبریز در جمع خبرنگاران از تعیین تکلیف پروژه آزاد راه ارومیه تبریز خبر داد و گفت: بزودی جلسه‌ای در تهران با حضور نمایندگان استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و نیروی انتظامی به منظور تعیین تکلیف این پروژه برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این پروژه سه سال است به هر دلیلی متوقف شده است که باید تعیین تکلیف و کارهای اجرایی پروژه آغاز شود.

قاسمی با اشاره به برگزاری ویژه در تهران با حضور نمایندگان آذربایجان غربی و شرقی و نیروی انتظامی برای تعیین تکلیف وضعیت آزادراه ارومیه- تبریز گفت: با توجه به عدم تمایل ناجا برای ادامه همکاری در این پروژه فراخوانی برای جذب پیمانکار داده شده است.

این عضو هیات دولت با بیان اینکه بازدید امروز از پروژه بسیار تعیین کننده بود افزود: در صورت قطع همکاری با پیمانکار پروژه باید تسویه حساب انجام بگیرد و خواسته‌های اهالی منطقه نیز در نظر گرفته شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: آزادراه ردیف بودجه معلوم و مشخصی دارد و بخشی از آن نیز مربوط به سرمایه گذاری است.

قاسمی اظهار کرد: تا این لحظه بیش از ۸۰ درصد از سهم کار انجام شده دراین پروژه از سوی دولت بوده اما تا زمانی که آزادراه اینگونه بلاتکیف باشد نمی‌توان نظر قطعی در خصوص اعتبار مورد نیاز داد.

وی همچنین از صدور دستورات لازم برای روکش آسفالت جاده شهید کلانتری خبر داد و افزود: به زودی این جاده تعمیر شده و امکان تردد آن تا آماده شدن آزاد راه برای وسایط نقلیه فراهم می‌شود.

رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت در جریان سفری دو روزه به آذربایجان غربی سفر و طی این سفر از کریدور بزرگراهی غرب کشور و آزادراه ارومیه- تبریز نیز باردید کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.