| کد خبر: 243037 |

معاون شهردار اصفهان:

◄ دولت به تعهدات خود برای خرید اتوبوس عمل کند

شهرداری سهم خود را پرداخت کرده است و منتظر تحویل اتوبوس‌ها هستیم، البته امیدواریم دولت نیز تعهد خود را عملیاتی کند.

تین نیوز

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه دولت ۸۰ درصد منابع مالی خرید اتوبوس‌های جدید را در نظر گرفته است و شهرداری نیز ۲۰ درصد آن را تأمین می‌کند، گفت: شهرداری سهم خود را پرداخت کرده است و منتظر تحویل اتوبوس‌ها هستیم، البته امیدواریم دولت نیز تعهد خود را عملیاتی کند.

به گزارش تین نیوز، محسن رنجبر امروز _یکشنبه، بیست‌وپنجم اردیبهشت‌ماه_ در مجمع عمومی شرکت اتوبوسرانی که در جلسه علنی شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار کرد: سالیان سال در خصوص بیمه رانندگان ناوگان اتوبوسرانی اعتراض‌های اجتماعی وجود داشت که سال گذشته توانستیم این مشکل را رفع کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اتوبوس‌های جدید خریداری و تعدادی نیز بازسازی شده است، افزود: چنانچه سال جاری منابع مالی تأمین نشود، شهرداری دچار چالش خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون ارزش افزوده قرار بود از ابتدای سال مبالغی به شهرداری پرداخت شود، اما تاکنون این موضوع محقق نشده است؛ به‌طوری که تمام شهرداری‌ها دچار مشکل شده‌اند، اما با جریان نقدی که پیش‌بینی کردیم، موفق شدیم موضوع بیمه رانندگان اتوبوس را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه هزینه‌ها افزایش پیدا کرده است، از اعمال سیاست‌های افزایش قیمت در حوزه اتوبوسرانی جلوگیری شده است، البته تأمین نشدن منابع مالی، شهرداری‌ها را دچار بحران می‌کند و ممکن است این مشکل به حقوق و دستمزدها نیز سرایت کند که نیاز است تدابیری در این خصوص اندیشیده شود.

رنجبر گفت: عزم مدیریت شهری اصفهان خرید اتوبوس‌های جدید با استفاده از منابع مختلف به‌ویژه تهاتر نفت است که در این راستا با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مذاکراتی انجام شده است و پیگیر این مسئله هستیم.

وی با بیان اینکه دولت ۸۰ درصد منابع مالی خرید اتوبوس را در نظر گرفته است و شهرداری نیز ۲۰ درصد آن را تأمین می‌کند، افزود: شهرداری تمام سهم خود را پرداخت کرده است و منتظر تحویل اتوبوس‌ها هستیم، البته امیدواریم دولت نیز تعهد خود را عملیاتی کند.

گزارش نهایی مالی ۱۳۹۹ شرکت اتوبوسرانی با اکثریت آرا در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.