| کد خبر: 243014 |

شهردار چادگان:

◄ احداثِ پایانه چادگان به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

شهردار چادگان گفت: در تلاش هستیم زمین پایانه را به‌صورت اجاره به شکل تملیک در اختیار بگیرم و سپس عملیات ساخت را که به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، آغاز کنیم.

تین نیوز

محمد عرب درباره مشکل نبود پایانه حمل و نقل برون‌شهری در چادگان، اظهار کرد: در شهرهای زیرِ ۵۰ هزار نفر شهرداری مسئولیتی در قبال احداث پایانه ندارد، اما چون در چادگان متولی بخش خصوصی وجود ندارد شهرداری متقبل شد که این پایانه را به تدریج احداث کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: اکنون در تلاش هستیم که زمین این پایانه را به صورت اجاره به شکل تملیک به مدت ۵ سال در اختیار بگیریم به همین دلیل در بخش کارشناسی آن ورود کرده‌ایم تا قیمت آن مشخص شود و بعد از تعیین شدن قیمت کارشناسی، شهرداری عملیات ساخت را آغاز می‌کند. طبق قانون این وظیفه بر عهده شهرداری نیست و اداره حمل و نقل جاده‌ای باید این کار را انجام می‌داد.

شهردار چادگان، تصریح کرد: به دلیل نبود پایانه مردم دچار مشکلات زیادی برای سفرهای برون‌شهری می‌شوند و شرکتی که در داخل چادگان است دارای مشکلات مالی و نداشتن ماشین است. حمل و نقل درون شهری نیز با مشکلاتی مواجه است که در تلاش هستیم دو دستگاه اتوبوس برای بهبود این وضعیت خریداری کنیم.

عرب با بیان اینکه هنوز مشخص نیست که تا چه زمانی پایانه چادگان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: فعلاً باید زمین آن را تملک کنیم و سپس عملیات ساخت آن را که مستلزم اعتبار زیادی است، آغاز کنیم. قول داده‌اند که از محل سازمان شهرداری‌ها یا وزارت کشور اعتبار مورد نیاز را تأمین کنند و در کل ۸ میلیارد تومان اعتبار برای احداث پایانه چادگان نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین در تلاش هستیم خیابان‌ها را تعریض و پارک عمومی در چادگان احداث کنیم. برخی از جاده‌های درون‌شهری نیاز به آسفالت کردن دارد که در حال انجام است و عملیات بهسازی و لکه‌گیری خیابان‌ها نیز انجام خواهد شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.