| کد خبر: 243013 |

◄ معاونان جدید شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شدند

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در احکام جداگانه یی معاونین «عملیات فرودگاهی»، «برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی» و «توسعه مدیریت و منابع» شرکت را منصوب کرد.

تین نیوز

سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در احکام جداگانه یی معاونین «عملیات فرودگاهی»، «برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی» و «توسعه مدیریت و منابع» شرکت را منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، حمیدرضا سیدی در احکام صادره آقایان «فرشید گلیج»، «امیرحسین تابع‌جماعت» و «محمدحسین رئیسی» را به ترتیب به سمت‌های «معاون عملیات فرودگاهی»، «معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی» و «معاون توسعه مدیریت و منابع» منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در بخشی از احکام انتصاب سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خطاب به معاونان جدید این شرکت آمده: امید است با اتکال به خداوند متعال اهتمام لازم در راستای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌منظور استقرار سیستمی مردم‌مدار، پاکدست، فسادستیز و قانون‌مدار در شرکت به عمل آورید.
 
گفتنی است؛ فرشید گلیج معاون جدید عملیات فرودگاهی از جانبازان جنگ تحمیلی و دارای سوابق متعددی در این شرکت همچون مدیرکل دفتر مقررات فرودگاهی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است.
 
در کارنامه امیرحسین تابع‌جماعت معاون جدید برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی نیز سوابق و مسئولیت‌های اجرایی متعددی نظیر عضو هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سایپا (سمیکو)، معاون توسعه‌ بازار هلدینگ بانک شهر، مشاور اداری و مالی سازمان ارتباطات اسلامی و مدیر بازرگانی و مدیر مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران به چشم می‌خورد.
 
محمدحسین رئیسی معاون جدید توسعه مدیریت و منابع شرکت فرودگاه‌ها نیز دانش‌آموخته حسابداری و مدیریت بوده و دارای سوابق اجرایی مختلفی در وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی از جمله قائم‌مقام حوزه وزارتی بوده است.

تصویر_Thumbnail_کاور_1401-02-25

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Seda 2 0

    آیا در شرکت مادر تخصصی فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران که دو حوزه تخصصی فرودگاهی و ناوبری هوایی را اداره میکند و در همه سالهای پس از انقلاب با همه تحریم ها با تکیه بر توان و دانش نیروی متعهد خود این صنعت را اداره کرده اند افرادی برای تصدی مسئولیتهای مدیریتی این شرکت وجود ندارد؟
    ایا کسانی که افراد غیر متخصص و بدون تجربه را برای این مناصب پیشنهاد میدهند به تبعات ان فکر کرده اند؟
    ایا سرپرست و هیات مدیره شرکت فرودگاهها که با این انتصابات موافقت میکنند فقط در فکر حفظ پست سازمانی خود هستند؟
    آیا شرایط احراز پست های تخصصی برای این انتصابات مطابق با بخش نامه های ابلاغی سازمان اداری و استخدامی رعایت شده است؟
    ایا به تبعات این انتصابات فکری شده است؟
    ایا به سرخوردگی نیروهای متخصص انقلابی در فرودگاهها توجه شده است؟
    ایا دستانی در کار است تا دولت انقلابی اقای رئیسی را ناکارامد جلوه دهد؟
    در نهایت دستگاههای نظارتی کجای این تصمیمات هستند؟
    اللهم اجعل عواقب امرنا خیرا