| کد خبر: 243005 |

◄ تجهیز بیش از 10 هزار تاکسی به سامانه پرداخت غیر نقدی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: از یک سال پیش، بیش از 10 هزار تاکسی در شهر مشهد به سیستم پرداخت غیر نقدی " کیو.آر.کد" کیان مجهز شده‌اند.

تین نیوز

 احمد محبی در این خصوص، افزود: این سیستم با هدف هوشمندسازی درگاه پرداخت ناوگان تاکسیرانی، حرکت در جهت شهر هوشمند، حذف پول کاغذی و بهبود رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی کشور، رفع مشکل پرداخت‌های خرد، حفظ حقوق تاکسیران و مسافر و ... بر روی ناوگان تاکسیرانی اجرایی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد،  وی اضافه کرد: حدود 10 هزار تاکسی در شهر به این سیستم پرداخت‌ مجهز شده‌اند که این رقم معادل بیش از 90 درصد ناوگان تاکسیرانی در مشهد است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد تصریح کرد: درگاه پرداخت غیر نقدی "کیو.آر.کد" کیان از چندین کیف پول الکترونیکی ازجمله کیف پول" پی‌پاد"، "شهرمن" و "آی‌دی پی" پشتیبانی می‌کند و شهروندان به‌آسانی می‌توانند از این طریق مبلغ کرایه خود را پرداخت کنند.

محبی ادامه داد: زیرساخت پرداخت الکترونیکی کیان توسط سازمان فاوا شهرداری مشهد طراحی و اجرا شده است و برای ترغیب تاکسیرانان و شهروندان به استفاده از این روش پرداخت، بسته‌های تشویقی درنظرگرفته شده است و دراین مدت نیز از تاکسیرانانی که برای ترغیب شهروندان به استفاده از این روش تلاش کرده‌اند؛ تقدیر شده است .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.