| کد خبر: 242959 |

◄ جزئیات افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس درون شهری بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: نرخ کرایه تاکسی حداکثر ۳۵ درصد و نرخ کرایه اتوبوس شهری حداکثر ۲۰ درصد افزایش یافت.

تین نیوز

عمار زاهدی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از بررسیها و جلسات متعدد در شورای اسلامی شهر بندرعباس و تصویب نهایی فرمانداری بندرعباس نرخ کرایه های تاکسی و اتوبوس ابلاغ گردیده که در این بین نرخ کرایه تاکسی ۳۵ درصد و نرخ کرایه اتوبوس ۲۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، زاهدی تصریح کرد: برچسب‌های نرخ کرایه نیز بزودی در تاکسی‌های سطح شهر، و ایستگاه‌های اصلی جهت اطلاع مسافران نصب می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، ادامه داد: شهروندان محترم‌ می‌توانند در صورت مشاهده و بروز تخلف اخذ کرایه مازاد از سوی رانندگان، مراتب را جهت پیگیری از طریق بازرسان سازمان و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۷۶۱۷۶۱ اعلام کنند.

زاهدی خاطرنشان کرد: بر اساس دستورالعمل ها و برآوردهای تعیین نرخ کرایه، افزایش نرخ کرایه بیشتر از درصدهای فوق الذکر بوده که بعلت شرایط جامعه و عدم تحمل تورم اضافی حداکثر مقدار ۳۵ درصد به تصویب رسید، و مقرر گردید که با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت جبران هزینه های تاکسیرانان بسته های حمایتی و معیشتی در طول سال به این قشر زحمتکش تعلق بگیرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.