| کد خبر: 242934 |

◄ تغییر زمان برگزاری نمایشگاه حمل و نقل ریلی، شرکت کنندگان را دلسرد می کند

تغییرات پی در پی در زمان برگزاری نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات، موجب دلسردی و بی رغبتی شرکت کنندگان در این نمایشگاه شد.

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی معتقد است تغییرات پی در پی در زمان برگزاری «نهمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی، صنایع و تجهیزات وابسته» موجب دلسردی و بی رغبتی شرکت کنندگان در این نمایشگاه می شود.

به گزارش تین نیوز، رحمت الله پوربابایی در توضیح تغییراتی که پیش از این در مورد زمان برگزاری نمایشگاه مذکور صورت گرفته است، افزود: تاریخ برگزاری نمایشگاه، ابتدا اسفند ماه 1401 تعیین شد که پیرو درخواست رسمی شرکت راه آهن و با هماهنگی روابط عمومی راه آهن و مجری نمایشگاه و انجمن های صنفی درگیر، به زمان مقرر فعلی یعنی دهه اول خرداد موکول شد.

وی عنوان کرد: بنابراین تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه با پیشنهاد راه آهن و طی سه نامه به تاریخ 17 آذر 1400، 29 دی ماه 1400  و 10 بهمن ماه 1400 بوده و انجمن ها نیز شرکت ها را برای تعامل در این زمینه مجاب کردند.

پوربابایی خاطرنشان کرد: اگرچه همین تغییر زمان نیز موجب شد بسیاری از شرکت ها از حضور در آن انصراف دهند و به همین دلیل معتقدم تغییرات پی در پی در زمان برگزاری نمایشگاه موجب دلسردی و بی رغبتی شرکت ها خواهد شد چرا که همه آنها برای حضور در این نمایشگاه برنامه ریزی کرده و آماده برگزاری این رویداد هستند.

دبیر انجمن صنفی تولید کنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی تاکید کرد: بر این اساس تغییر زمان برگزاری نمایشگاه آن هم کمتر از دو هفته به برگزاری اصلا به صلاح نخواهد بود.

او گفت: ما راه آهن‌ را به عنوان متولی صنعت می شناسیم و تقاضا داریم چنانچه برنامه خاصی برای نمایشگاه دارند برای سال بعد برنامه ریزی نمایند.

پوربابایی با توجه به ارایه پیشنهاد برگزاری این رویداد در مهر یا آبان ماه 1401، گفت: مگر در آبان چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

او افزود: برگزاری نمایشگاه بدون حضور شرکت های تولیدی، خدماتی و حمل و نقلی مفهومی ندارد و لازم است شرکت ها استراتژی راه آهن را برای نمایشگاه بعدی بدانند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.