| کد خبر: 242868 |

بر اساس برنامه جامع حمل‌ونقل؛

◄ خطوط تندروی اصفهان به ۱۲ خط افزایش می‌یابد

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در نظر داریم خطوط تندروی کلان‌شهر اصفهان به ۱۲ خط افزایش یابد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه این شرکت در قالب ۱۰۰ خط به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند که سه خط آن تندرو و مابقی خطوط عادی اتوبوسرانی است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در نظر داریم خطوط تندروی کلان‌شهر اصفهان به ۱۲ خط افزایش یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدعباس روحانی با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدمت‌رسان شهرداری است، اظهار کرد: شاخص‌ترین و حساس‌ترین خدمت شهرداری، خدمات حمل‌ونقل است و دقیقه‌ها و ثانیه‌ها در کیفیت آن دخیل است تا جایی که ممکن است مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه حمل‌ونقل از جمله خدماتی است که در لحظه اتفاق می‌افتد و قابل جبران نیست، ادامه داد: برنامه‌ریزی و زمان‌بندی خطوط و اطلاع‌رسانی آن جزو شاخصه‌های اصلی حمل‌ونقل عمومی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته و پیش از ورود مترو به سیستم حمل‌ونقل عمومی اصفهان، اتوبوسرانی تنها سیستم حمل‌ونقل عمومی قابل برنامه‌ریزی این شهر بود زیرا برنامه‌ریزی ناوگان تاکسیرانی به‌دلیل حضور بخش خصوصی برنامه‌ریزی نمی‌شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت واحد اتوبوسرانی حدود دو هزار نیروی انسانی فعال دارد، گفت: این تعداد حداقل نیروهای این شرکت است و زمانی که ناوگان اتوبوسرانی فعال‌تر بود شرکت واحد تا سه‌هزار نفر نیز نیرو داشت.

روحانی با بیان اینکه شرکت واحد اتوبوسرانی علاوه بر شهر اصفهان به دلیل نداشتن متولی به بخش مرکزی شهرستان اصفهان نیز خدمات ارائه می‌کند، تصریح کرد: این شرکت در قالب ۱۰۰ خط خدمت‌رسانی می‌کند که سه خط آن تندرو و مابقی خطوط عادی اتوبوسرانی است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در نظر داریم خطوط تندور به ۱۲ خط افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی اصفهان و حومه تا حدود ۲۰۰ هزار نفر دیگر ظرفیت جابه‌جایی روزانه مسافر را دارد، افزود: پیش از شیوع ویروس کرونا بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر، در ابتدای شیوع این ویروس منحوس حدود ۴۸ هزار نفر و در حال حاضر حدود ۳۰۰ هزار نفر به‌صورت روزانه از این ناوگان استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به دلایل کاهش مسافر در ابتدای شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: از جمله این دلایل می‌توان به مراعات پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی از سوی شهروندان و کاهش ناوگان اتوبوسرانی برای کاهش شیوع این ویروس اشاره کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.