| کد خبر: 242867 |

◄ رئیس پلیس راهور: پیگیرکنترل هوشمند ترافیک در کشور هستیم

رئیس پلیس راهور کل کشور گفت: به دنبال کاهش حضور پلیس در معابر و کنترل هوشمند ترافیک هستیم و به روز رسانی و توسعه زیر ساخت های هوشمند سازی و روزآمدی در حوزه ترافیکی یک ضرورت است.

تین نیوز

سردار سید کمال هادیانفر در بازدید از مرکز مانیتورینگ هوشمند شهرستان نیشابور با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت های صورت گرفته در زمینه هوشمند سازی ترافیک و کاهش تصادفات افزود: کاهش تصادفات یکی از دغدغه ها و مطالبات به حق مردم از مسئولان است که این مهم تنها در سایه مشارکت همگانی تمامی دستگاه ها اماکن پذیر خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، وی اظهار داشت: به روز رسانی و توسعه زیر ساخت های هوشمند سازی و روزآمدی  در حوزه ترافیکی یک ضرورت است چرا که کاهش تصادفات در سایه اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان و فراهم کردن زیرساخت های مناسب و کنترل هوشمند معابر در دو حوزه درون و برون شهری محقق می شود. 

رئیس پلیس راهور کل کشور اعلام کرد: در سال تعداد یک میلیون و ۵۰۰ هزار جریمه و اعمال قانون از طریق دوربین های نظارتی در کل کشور اعمال  که از این تعداد ۹۸ درصد پیامک های مربوطه برای رانندگان وسایل نقلیه ارسال می شود ضمن این که هر ساله تعداد یک میلیون و ۷۵۰ هزار وسیله نقلیه شامل موتورسیکلت و خودرو به ناوگان حمل و نقل کشور اضافه می شود لذا مدیریت هوشمند هر روز باید توسعه و به روز رسانی شود. 

سردار هادیانفر یادآور شد: به دنبال کاهش حضور پلیس در معابر و کنترل هوشمند ترافیک هستیم و پلیس امروزه با کمک و همکاری مردم توانسته اقدامات پیشگیرانه ای از طریق روش های مختلف از جمله هوشمند سازی و استفاده از تجهیزات هوشمند نظارتی برداشته و اقدام های موثری را در مسیر توسعه این نیاز اجتماعی یعنی کاهش حوادث و سوانح ترافیکی انجام داده است. 

وی تاکید کرد: در حوزه ماموریتی خدمتگزاران مردم در پلیس راه و راهور با جدیت تمام برای کاهش حوادث ترافیکی تلاش خواهند کرد و امروزه هوشمندسازی ثبت تخلفات رانندگی از الزامات کاری پلیس راهور و نیاز جامعه امروز است. 

وی ادامه داد: هر چند پلیس توانسته است با استفاده صحیح و هوشمندانه از ظرفیت ها موفقیت بزرگی را کسب کند که البته این مهم باید تداوم داشته و همگان در این کار، حضوری جهادی و فعال داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور همچنین در دیدار با خانواده معظم شهید سهراب عارفخانی با بیان اینکه شهدا الگوهای عینی ولایت پذیری و ناظر ما هستند گفت: امروز خانواده های معظم شهدا از بزرگترین افتخارات و سرمایه های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می آیند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از تاکیدات سلسله مراتب فرماندهی در نیروی انتظامی سرکشی و حضور مداوم در منزل خانوده های معظم شهداست چرا که همه ما در قدردانی و همدردی با این خانواده های گرانقدر وظیفه داریم. 

سردار هادیانفر اظهار داشت: لباس مقدس نیروی انتظامی، لباس ایثار و از خودگذشتگی است و نشانه بارز آن تقدیم شهدا و جانبازانی است که برای خدمت به مردم و این نظام در سرتاسر این کشور جان فشانی کرده اند و از بهترین سرمایه خود یعنی جان گذشتند و این ایثار بی وقفه در همه شرایط و مکان ها ادامه دارد.

در این دیدار سرهنگ میش مست و سرهنگ دهنوی روسای پلیس راه و راهور استان به همراه هیات رئیسه فرماندهی انتظامی نیشابور، رئیس پلیس راهور کشور را همراهی و در پایان با اهدای لوح از صبر و بردباری این خانوداه معظم تجلیل و قدردانی به عمل آمد و بر پیگیری مطالبات خانواده وی تاکید شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.