| کد خبر: 242833 |

◄ محور یاسوج- بابامیدان هر لحظه انتظار حادثه می کشد!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر لحظه باید منتظر یک فاجعه در تونل شماره دو محور "یاسوج به بابامیدان" باشیم.

تین نیوز

عابد محمدی در نشست ستاد مدیریت بحران استان افزود: وضیت تونل شماره ۴ محور یاسوج - بابامیدان خوب نیست .

به گزارش تین نیوز، وی اظهارکرد: این تونل دو کیلومتری سال‌های سال است که در وضعیت ناجوری به سر می برد و در فصل تابستان که عبور و مرور با مشکلات جدی تری مواجه است که در صورت تصادفی می تواند به بحران تبدیل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شب گذشته یک مورد آتش سوزی خودرو در این تونل اتفاق افتاد که به سختی راهداران توانستند این خودرو را از تونل خارج کنند که با این وضعیت هر لحظه باید منتظر یک فاجعه در این تونل باشیم.

به گزارش ایسنا، محمدی بیان کرد: انتظار داریم که برای مجهز کردن این تونل به تهویه مناسب با بار ترافیکی بالایی دارد توجه ویژه شود.

گفتنی است که محور ارتباطی "یاسوج – بابامیدان" در استان کهگیلویه و بویراحمد به طول ۴۷ کیلومتر  بوده که بعد از حدود ۲۱ سال در دولت نهم به بهره‌برداری رسید و حذف نقاط صعب‌العبور این مسیر باعث گسیل حمل بار و مسافر جنوب به مرکز کشور از این راه ارتباطی شده است. در مسیر محور ۹ دهانه تونل به طول ۴.۵ کیلومتر وجود دارد که بزرگترین تونل آن با بیش از دو کیلومتر طول فاقد تهویه استاندارد و مناسب بوده که نیازمند اعتبارات ویژه ای است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.