| کد خبر: 242827 |

عملیات تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت از سر گرفته شد

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی با وزیر راه و شهرسازی و همکاری مسئولان استانی، عملیات تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت بار دیگر از سر گرفته شد.

تین نیوز

 فرهاد بشیری در جریان بازدید از طرح ملی کمربندی جنوبی پاکدشت گفت: کمربندی جنوبی شهرستان پاکدشت، طرحی ملی است که علاوه بر مردم شهرستان، تمامی خودروهای عبوری به سمت استان‌های شرقی کشور از آن استفاده خواهند کرد که تکمیل آن به دلیل برخی از معارضین و تأمین نشدن اعتبار مورد نیاز آن در گذشته، بیش از ۱۴ سال طول کشیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، نماینده مردم پاکدشت  در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پاکدشت به دلیل واقع شدن در مسیر بزرگراه امام رضا(ع) و محور مواصلاتی شرق کشور با حجم زیادی از تردد خودروها مواجه است و استقرار ۴ شهرک صنعتی و بیش از ۴ هزارواحد تولیدی فعال، هزاران هکتار گلخانه و اراضی کشاورزی و تردد خودروهای سنگین، بر حجم ترافیک آن به ویژه در مرکز شهرستان افزوده است.

وی گفت: تنها محور مواصلاتی شرق کشور در محدوده شهرستان پاکدشت، پاسخگوی عبور هزاران خودرو نیست و در ساعات مختلف شبانه‌روز، شاهد ترافیک‌های سنگین که گاه تا کیلومترها ادامه پیدا می‌کند می‌باشیم و این امر ضرورت تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت را بیشتر کرده است.

بشیری افزود: پیگیری‌های صورت گرفته موجب شد تا معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران در نامه‌ای خطاب به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) بر لزوم آغاز عملیات اجرایی کمربندی جنوبی پاکدشت در تمامی جهات و با حرکتی جهادی تأکید کنند که این امر از امروز محقق شد و با استقرار ادوات راه‌سازی بار دیگر، عملیات تکمیل کمربندی جنوبی پاکدشت از سر گرفته شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا باز شدن گره کور ترافیکی محور امام رضا(ع) در محدوده شهرستان پاکدشت جز با تکمیل کمربندی جنوبی به عنوان یک طرح ملی محقق نمی‌شود و امید است که با عزم و اراده دولت سیزدهم و تلاش تمامی مسئولان، این طرح ناتمام به زودی تکمیل و همه مردم از اثرات آن برخوردار شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.