| کد خبر: 242823 |

◄ تجارب حوزه حمل‌ونقل به اشتراک گذاشته شود

رئیس شورای سیاست‌گذاری حمل‌ونقل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با بیان اینکه باید تجارب حوزه حمل‌ونقل به اشتراک گذاشته شود، گفت: با به اشتراک‌گذاری آن‌ها، جلوی هزینه‌های زائد گرفته شود.

تین نیوز

سید مجتبی شفیعی عصر یکشنبه ۱۸ اردیبهشت در بیست‌ و نهمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهروندان کلان‌شهرهای ایران به میزبانی شیراز گفت: ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه حمل‌ونقل و کمیسیون‌های حمل‌ونقل وجود دارد و خروجی این نشست بسیار مهم است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، او با بیان اینکه باید تجارب حوزه حمل‌ونقل به اشتراک گذاشته شود، افزود: باید از این ظرفیت استفاده شود و با به اشتراک‌گذاری آن‌ها، جلوی هزینه‌های زائد گرفته شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حمل‌ونقل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران بیان کرد: با هماهنگ‌سازی بین ظرفیت‌های ایجاد شده، اتفافات مثبتی در حوزه مدیریت شهری می‌افتد.

منبتی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداران کلان‌شهرهای ایران  نیز گفت: باید بین شهرداران کلانشهرها و معاونین حمل‌ونقل ارتباط بیشتری شکل بگیرد.

حصاری، مدیرکل دفتر حمل‌ و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز به آخرین وضعیت حمل‌ونقل درون‌شهری پرداخت و گفت: توجه به حوزه حمل‌ونقل شهری اولویت کلان‌ شهرها است‌.

او در ادامه به بررسی مباحث حمل‌ونقل پاک، مباحث مترو و بازسازی آن، اوراق مشارکت شهری و ارائه آمار در این حوزه‌ها پرداخت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.