| کد خبر: 242817 |

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خبر داد؛

◄ آغاز عملیات اجرایی پروژه اتصال محور اردهال

رئیس اداره راه وشهرسازی کاشان از آغاز عملیات اجرایی پروژه مشارکتی اتصال محور دلیجان- اردهال، اردهال-کاشان و بلعکس خبر داد.

تین نیوز

اصفهان – الهام ندیمی| مجتبی آراسته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان اظهار کرد: بنابر تاکیدات وپیگیری‌های مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان و هماهنگی مسئولین حوزه کاشان مبنی بر اجرای پروژه اتصال محور کاشان به دلیجان، کلنگ عملیات اجرایی این محور با حضور فرماندارکاشان، ائمه جمعه کاشان و اردهال به زمین زده شد.  

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مجتبی آراسته اذعان داشت: این پروژه به طول تقریبی سه کیلومتر بوده که از روستای بهار آغاز و پس از عبور ازاراضی منطقه اردهال به محور اردهال دلیجان متصل می‌شود.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه احداث این محور از مطالبات مردمی این شهرستان درسنوات قبل بوده است گفت: مهمترین هدف اجرای این طرح کاهش ترافیک به ویژه در ایام  قالی‌شویان و مذهبی، افزایش ایمنی و امنیت سفر زائرین است.  

وی یادآور شد: با اجرای این پروژه و پس از  هدایت خودروهای سنگین حامل سنگ و خودروهای ترافیکی به شکل مجزا  به خارج از حریم منطقه مسکونی و زیارتی علاوه بر رفع مشکلات زیست محیطی، آلودگی‌های صوتی و معضلات ترافیکی بشدت کاهش می‌یابد.  

 آراسته بیان داشت: برای اجرای این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تامین شده است و  انجام پروژه در طرح مصوب جامع حضرت سلطان علی بن امام محمدباقر (ع) پیش بینی و مراتب اجرا پس از تصویب در کمیسیون تلفیق امور زیربنایی شهرستان کاشان مجوزهای کمیسیون‌های مربوطه استانی رانیز اخذ کرده است.  

وی ادامه داد: برای اجرای کل پروژه مشکل آزادسازی اراضی درگیر در حوزه منابع طبیعی و کشاورزی بالا دستی در ضلع شمال غربی آستان مقدس با پیگیری هیات امنا، حوزه راه و شهرسازی کاشان واداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان مرتفع شد.   

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه اولویت اول ارتقا منطقه اردهال (محور اردهال به دلیجان) است ابراز امیدواری کرد تا با همکاری وپیگیری‌های هیات امنای آستان سلطانعلی (ع) و مسئولین مرتبط و خیر، بتوان این پروژه را تا نوروز سال ۱۴۰۲ به اتمام رساند و بار ترافیکی شهر زیارتی اردهال در این واریانت حادثه خیز کاهش یابد.  

 وی عنوان کرد: پیش از آغاز عملیات اجرایی این محور  نقشه مطالعاتی کامل شامل احجام و برآورد نقشه مسیر، توسط مشاورین تحت نظارت اداره‌کل راه وشهرسازی استان و شهرستان کاشان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال تامین و تهیه شد.  

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.