| کد خبر: 242755 |

منطقه آزاد جبل علی یک پارک لجستیک جدید ایجاد می کند

منطقه آزاد جبل علی که مرکزی پیشرو در تجارت و لجستیک منطقه خاورمیانه و جهان محسوب می شود، مراسم افتتاحیه فاز اول «پارک لجستیک» جدید خود را که قرار است در سال ۲۰۲۳ تکمیل شود، برگزار کرد.

تین نیوز

منطقه آزاد جبل علی که مرکزی پیشرو در تجارت و لجستیک منطقه خاورمیانه و جهان محسوب می شود، مراسم افتتاحیه فاز اول «پارک لجستیک» جدید خود را که قرار است در سال ۲۰۲۳ تکمیل شود، برگزار کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، هدف از ساخت این پارک، تطابق با تقاضای رو به افزایش برای انبارداری، پردازش و لجستیک انواع کالا در دبی و همچنین کسب موفقیت بیشتر در بخش لجستیک در منطقه آزاد جبل علی  است که از سال ۲۰۱۶ شاهد رشدی ۱۴ درصدی بوده‌ است.

«پارک لجستیک جدید منطقه آزاد جبل علی» همچنین از تخصص و راه‌ حل‌ های دی پی ورلد به عنوان یک ارائه‌ دهنده خدمات لجستیک یکپارچه در زنجیره تامین مبتنی بر داده، استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این، پارک جدید قرار است از توسعه فعالیت مشتریان فعلی حمایت کند و بازیکنان جدیدی که به دنبال تثبیت خود در بازار هستند را جذب کند.

شرکت‌های لجستیکی مشغول در زمینه تجارت الکترونیک و بخش‌ های رو به رشد مشابه می‌توانند از پیشنهادات مدرن پارک، از جمله فعال‌سازی تجارت دیجیتال با هزینه‌های رقابتی و واحدهای قابل تنظیم بهره ببرند.

عبدالله بن دمیتان، مدیر شرکت DP World UAE & Jafza درباره این پارک لجستیک جدید گفته: ما نقش حیاتی بخش لجستیک را در رشد صنایع مختلف در سراسر جهان می شناسیم و پارک لجستیک منطقه آزاد جبل علی با ابتکارات کلیدی دولت، مانند استراتژی جاده ابریشم دبی، برای تقویت رشد اقتصادی همسو است.

وی همچنین گفت: امارات متحده عربی همچنان که به یک دروازه جهانی پردازش و توزیع مجدد تبدیل می شود، افزایش قابل توجهی در تقاضا برای لجستیک و انبارداری را نیز تجربه میکند.

شاخه لجستیک منطقه آزاد جبل علی محل استقرار بیش از ۴۶۰ شرکت از ۳۰ کشور، از جمله ارائه دهندگان کلیدی لجستیک بین المللی است.

این پروژه مساحتی بالغ بر ۴۶ هزار متر مربع را پوشش می‌دهد که ۸۷ درصد آن به امور انبارداری اختصاص داده می شود، در حالی که فضای باقی مانده به امکانات اداری اختصاص دارد.

کوچکترین واحد کمتر از ۲۹۰۰ متر مربع، شامل ۳۶۰ متر مربع فضای اداری واقع در نیم طبقه خواهد بود. مشتریان همچنین مجاز خواهند بود چندین واحد را برای برآوردن فضای مورد نیاز خود ادغام کنند.

موقعیت ایده آل پارک بین بندر جبل علی، فرودگاه بین المللی آل مکتوم (فرودگاه آینده دبی) و ایستگاه راه آهن اتحاد، جریان کارآمد و یکپارچه کالا را در منطقه و سراسر جهان تسهیل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.