| کد خبر: 242754 |

◄ نایب رئیس شورای شهر شیراز پای حرف دل رانندگان تاکسی نشست

رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانان شیراز در جلسه‌ای با رئیس کمیسیون حمل و نقل و مسافر و نایب رئیس شورای اسلامی این کلانشهر، به طرح درد دل و درخواست‌های خود پرداختند که در این دیدار، محمد تقی تذروری خواستار رفع مشکلات و شتاب‌بخشی در خدمات رسانی به آنها شد.

تین نیوز

بنا بر گزارش دریافتی روز شنبه، تفکیک سازمان تاکسیرانی از اتوبوسرانی، افزایش وام خرید تاکسی، وضعیت نابسامان تعویض خودرو با توجه قیمت بالای تاکسی و قیمت خرید پایین خودروی فرسوده، تامین بسته معیشتی رانندگان، مشکلات مربوط به خطوط ویژه از مهم‌ترین مشکلاتی بود که نمایندگان رانندگان تاکسی در این جلسه اعلام کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، تذروی نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این نشست،  خواستار تعامل و اتحاد بین نمایندگان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و تاکسیرانان شیراز شد و افزود: خدمت به خلق و جلب رضایت رانندگان امری مهم  است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و مسافر شورای شهر شیراز ادامه داد: برای رفع مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز و تاکسیرانان این شهر باید راهکار داشت و براساس برنامه عمل کرد.

تذروری پس از شنیدن مشکلات رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز در تماس تلفنی با رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری این کلانشهر خواستار تسریع در انجام خدمات و ارائه گزارش رفع مشکلات این قشر تا آخر اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.