| کد خبر: 242707 |

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد

خروج ۹۶ هزار خودرو از گیلان/ اعمال محدودیت تردد طی امروز

رئیس پلیس راه گیلان، با بیان اینکه در محور رشت - قزوین شاهد ترافیک پر حجم هستیم، افزود: از چهارشنبه موج بازگشت مسافران آغاز شده و طی ۴۸ ساعت گذشته بالغ بر ۹۶ هزار خودرو از گیلان خارج شده است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه گیلان، با بیان اینکه در محور رشت - قزوین شاهد ترافیک پر حجم هستیم، افزود: از چهارشنبه موج بازگشت مسافران آغاز شده و طی ۴۸ ساعت گذشته بالغ بر ۹۶ هزار خودرو از گیلان خارج شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا؛ سرهنگ جاور صفاری با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی در محورهای خروجی استان گیلان، اظهار کرد: ترافیک در محور رشت - قزوین محدوده سراوان - امامزاده هاشم سنگین و پر حجم  است.

وی با بیان اینکه در محدوده رودبار نیز شاهد ترافیک پر حجم هستیم، افزود: از چهارشنبه موج بازگشت مسافران آغاز شده و طی ۴۸ ساعت گذشته بالغ بر ۹۶ هزار خودرو از گیلان خارج شده است.

رئیس پلیس راه گیلان در گفت وگوی خبری باران، محورهای خروجی استان را دارای ترافیک سنگین و پر حجم دانست و اضافه کرد: افرادی که طی امروز قصد بازگشت به موطن خود را دارند، باید زمان را مدیریت کنند و سفر خود را به لحظات پایانی جمعه موکول نکنند؛ همچنین خواب و استراحت کافی داشته باشند و سرعت مطمئنه را رعایت کنند و رفتارهای پرخطر نداشته باشند.

صفاری، با بیان اینکه از یکشنبه تا پنجشنبه بالغ بر ۳۳۸ هزار و ۳۷۳ دستگاه خودرو وارد گیلان شده است، گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۸۰ درصدی ورود به گیلان هستیم و لذا کلیه محورهای مواصلاتی استان متاثیر از این ترافیک سنگین است.

وی از اعمال محدودیت های تردد طی امروز در محورهای خروجی گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: ۷۵ تیم گشتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی حضور دارند و شاهد اعمال محدودیت تردد برای وسائط نقلیه سنگین از ساعت هشت صبح الی ۲۴ شب هستیم تا بتوانیم ترافیک در محدوده سراوان - امامزاده هاشم و رودبار را مدیریت کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.