| کد خبر: 242675 |

◄ تردد در محورهای گیلان شلوغ است

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به رشد ۲۰۶ درصدی ورود خودرو به این استان در مقایسه با سال گذشته، گفت: تردد محورهای گیلان شلوغ و پرحجم است.

تین نیوز

 سرهنگ جاور صفاری ظهر چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها به آخرین وضعیت محورهای ورودی استان گیلان اشاره و اظهار کرد: تردد در همه محورهای استان گیلان پرحجم اما روان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی با بیان اینکه ترافیک در محور قزوین - رشت پرحجم و شلوغ گزارش شده است، گفت: در سایر محورهای استان همانند رشت- لنگرود، رشت- بندرانزلی شلوغ و پرتردد است.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه با وجود تردد پرحجم گره ترافیکی در هیچ جاده‌ای مشاهده نشده است، افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته شاهد رشد ۲۰۶ درصدی ورود خودرو به استان گیلان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

وی با بیان اینکه در تعطیلات اخیر بیش از ۲۶۹ هزار خودرو وارد گیلان شده‌اند، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای حضور مسافر در استان گیلان، مسافران زمان بازگشت خود را باید مدیریت کرده و به ساعات پایانی تعطیلات موکول نکنند.

سرهنگ صفاری با اشاره به استقرار ۷۵ تیم پلیس راه در محورهای ورودی و خروجی استان گیلان، گفت: پلیس تلاش می‌کند تا اقدامات لازم برای تسهیل در رفت و آمد مسافران و شهروندان را فراهم کند.

وی با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از رفتارهای پرخطر از سوی مسافران، اضافه کرد: در ۴۸ ساعت گذشته بر اثر حوادث رانندگی ۱۴ نفر از هموطنان در محورهای استان گیلان مصدوم شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.