| کد خبر: 242646 |

◄ سازمان گردشگری شهرداری تهران تاسیس می شود؟

رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد سازمان گردشگری شهرداری تهران تا پایان شش ماه ابتدایی امسال تعیین تکلیف و نهایی خواهد شد.

تین نیوز

سید احمد علوی با اشاره به سیاست‌گذاری‌ها در زمینه گردشگری در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: از روزی که شورای ششم مستقر شده یکی از موضوعات جدی که در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی پیگیری کردیم رونق گردشگری به عنوان یکی از موضوعات اساسی بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، وی ادامه داد: پیگیری شده که فضا‌های گردشگری شهر تهران ساماندهی شود و مدیریت یکپارچه را شاهد باشیم که در همین راستا تبدیل ستاد گردشگری به سازمان گردشگری در دستور کار جدی شورا و شهرداری است که در شش ماه اول تعیین تکلیف و نهایی می‌شود.

این عضو شورا با بیان اینکه این اقدام کمک می‌کند برنامه‌ریزی بهتری برای مدیریت اماکن گردشگری صورت بگیرد، یادآور شد: یکپارچه شدن مدیریت گردشگری در پایتخت زمینه را فراهم می‌کند که تهران به مقصد گردشگری تبدیل شود.

علوی همچنین تصریح کرد: مناسبت‌های مختلف همچون عید نوروز، عید فطر و دیگر تعطیلات، قله و اوج گردشگری مناطق مختلف از جمله تهران هستند و انتظار از مدیریت شهری این است که برای این ایام برنامه‌ریزی‌های گسترده انجام دهد.

وی ادامه داد: نوروز امسال شاهد اجرای برنامه‌های خوبی در برج میلاد، دریاچه خلیج‌فارس، مجموعه گردشگری عباس‌آباد، باغ کتاب و دیگر اماکن گردشگری زیر نظر شهرداری بودیم.

تمرکز شورای ششم به افزایش خدمات‌ در حوزه گردشگری در دوران پساکرونا

رییس کمیته گردشگری شورای شهر تهران تاکید کرد: کیفیت خدمات گردشگری نیز باید بهبود پیدا کند به گونه‌ای که علاوه بر خدمات معمول، خدمات محتوایی نیز به گردشگران حاضر در اماکن و مناطق ارائه شود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از علل برنامه‌ریزی برای افزایش خدمات‌رسانی حوزه گردشگری در شورای ششم، توجه به دوران پساکرونا است، خاطرنشان کرد: یکی از نیاز‌های اصلی مردم پس از دو سال شیوع کرونا، بیرون آمدن از منازل و قرار گرفتن در اجتماعات و فضا‌های عمومی است و با توجه به این موضوع باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و به سمت رونق برنامه‌های هویتی و فرهنگی شهر برویم

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    تهران همزمان زیرساخت هتل و آثار باستانی بی نظری دارد !!! با ساماندهی وضعیت گردشگری در این استان می شود سطح قابل توجهی گردش گر در کشور گرفت !!! کاخ های بسیار زیبایی از دوره قاجار و به قبل باقی مانده است که عملا دیده نشده یا در کنار اصفهان و شیراز کمتر دیده شده است !!!!