| کد خبر: 242625 |

◄ چهار راه جهان کودک یکی از گره‌های ترافیکی پایتخت است

شهردار منطقه ۳ تهران اجرای اصلاح هندسی زودبازده را راهکاری اصولی و تخصصی به منظور برون رفت از ترافیک سنگین این محدوده شهر برشمرد.

تین نیوز

حمید جوانی در جلسه‌ای که با حضور مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و تیم همراه و همکاران معاونت ترافیک منطقه ۳ در خصوص پروژه‌های اجرا شده و در حال اجرا منطقه در سال گذشته و سال جاری برگزار شد، گفت: یکی از گره‌های اصلی شهر معضل ترافیک چهارراه جهان کودک است که به دلیل احصا این نیاز از سوی منطقه، مشاور ترافیکی در این خصوص توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه در حال تهیه طرح‌های پیشنهادی و زود بازده برای ارائه راهکار و حل مشکل ترافیک این محدوده است.

به گزارش تین نیوز، شهردار منطقه ۳ خاطرنشان کرد: در فاصله زمانی شش ماه گذشته نیز اقداماتی در جهت کاهش بار ترافیکی خیابان‌های گاندی و نلسون ماندلا انجام پذیرفته که از آن جمله بازگشایی خیابان ۲۵ ام گاندی است.

وی در ادامه از آغاز مقدمات اجرایی پروژه احداث زیر گذر خیابان شریعتی به بزرگراه شهید صدر برای رویکرد جنوب به غرب خبر داد و گفت: این پروژه در برنامه سال ۱۴۰۱ منطقه قرار دارد و در کاهش بار ترافیکی مناطق یک و سه مؤثر است.

شهردار منطقه ۳ بیان کرد: به طور حتم اقدامات ترافیکی از جمله ایجاد دوربرگردان در شمال میدان قبا، اصلاح هندسی میادین ده ونک و اختیاریه و نیز احداث تبادل تندرو به کندرو بزرگراه نیایش محدوده شهرک نور و ایمن سازی این محل و ده‌ها پروژه اصلاح هندسی دیگری که در نیمه دوم ۱۴۰۰ در منطقه ۳ اجرا شد، کمک شایانی به روان‌سازی ترافیک و افزایش رضایتمندی شهروندان داشت.

وی تصریح کرد: توسعه بخش غربی پایانه ونک و مسقف سازی آن نیز از پروژه‌های اولویت دار منطقه و خوشبختانه در حال اتمام است.

جوانی ساماندهی پارکینگ حاشیه‌ای، تأمین پارکینگ‌های عمومی و مشارکتی در غالب رو و زیرسطحی را یکی از مطالبات شهروندان منطقه دانست و خاطر نشان کرد: این نهضت با ایجاد فضای مشارکتی برای بخش خصوصی دستاوردهای خوبی به همراه خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.