| کد خبر: 242604 |

◄ پروازهای نجف در فرودگاه امام(ره) از سرگرفته شد

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: همه پروازها از شب گذشته از مبدا فرودگاه امام(ره) به نجف کنسل و مجدد ار ساعت هفت صبح امروز از سر گرفته شد.

تین نیوز

جواد صالحی گفت: صبح امروز 2 پرواز ایران ایر و یک پرواز کاسپین، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  را به مقصد نجف ترک کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی درباره چرایی عدم انجام پروازهای نجف در شب گذشته در فرودگاه عراق و امام‌خمینی، گفت: همه پروازهای خروجی به مقصد نجف به‌دلیل بدی هوای نجف تاخیر نامعلوم خواهند داشت. از شب گذشته همه پروازها به نجف از مبدا فرودگاه امام خمینی(ره) کنسل شد که البته دلیل آن عدم امکان نشست و برخاست در فرودگاه نجف بود.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) توضیح داد: از شب گذشته (یکشنبه) امکان پروازها در فرودگاه نجف نبود و حتی مشخص نبود که چه ساعتی وضعیت هوا عادی خواهد شد و شرکت‌ها می‌توانند پروازهای نجف را انجام دهند؟ اکنون در شهر فرودگاهی امام خمینی آمادگی کامل وجود دارد تا هر ساعتی شرکت‌های هواپیمایی درخواست برای برقراری پرواز به عراق داشته باشند، پذیرش مسافر را آغاز کنیم.

به گفته صالحی، شرکت‌های هواپیمایی به دلیل وجود زنجیره پروازی تا مساعد شدن وضعیت جوی فرودگاه نجف، اکنون در حال انجام سایر پروازها به مقاصد دیگر هستند.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت مسافران در فرودگاه نجف و امام چگونه است، گفت: همه شرکت های مسافری طبق دستورالعمل تکریم مسافر موظف به تکریم و حضور نماینده خود در فرودگاه هستند. 

به گفته این مسوول، با بهبود شرایط جوی در عراق امکان از سرگیری پروازها از مبدا فرودگاه امام(ره) خواهد بود که اطلاع رسانی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، شب گذشته پروازهای معراج، آتا، ایران ایر و قشم ایر موفق به انجام پرواز خود به فرودگاه نجف نشدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.