| کد خبر: 242589 |

سرعت‌گیرهای غیراستاندارد در اردبیل حذف می‌شوند

هرگونه ایجاد سرعت‌گیر و سرعت‌کاه در مسیر وسایط نقلیه مستلزم اخذ مجوز از شورای ترافیک شهرستان‌ها و یا کسب تکلیف از کمسیون فنی مرکز استان است.

تین نیوز

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: هرگونه ایجاد سرعت‌گیر و سرعت‌کاه در مسیر وسایط نقلیه مستلزم اخذ مجوز از شورای ترافیک شهرستان‌ها و یا کسب تکلیف از کمسیون فنی مرکز استان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: هرگونه ایجاد سرعت‌گیر و سرعت‌کاه در مسیر وسایط نقلیه استان اردبیل مستلزم اخذ مجوز از شورای ترافیک شهرستان‌ها و یا کسب تکلیف از کمسیون فنی مرکز استان است.

وی افزود: به مسئولان ذی‌ربط برای برچیدن سرعت‌گیرهای غیرفنی و خارج از استاندارد و یا اصلاح برخی از سرعت‌کاه‌هایی که وجود آن‌ها در صورت استاندارد بودن ضرورت دارد، توصیه شده که در این راستا قبل از آغاز تعطیلات عید سعید فطر مدنظر است.

جاده‌ها و معابر شهری استان اردبیل اصلاح و بهسازی شوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: همچنین اصلاح و بازسازی راه‌ها از سوی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و بهسازی معابر شهری از سوی شهرداران باید به‌طور جدی پیگیری شود و انتظار از اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز اطلاع‌رسانی از ضعف عملکرد مسوولان در این زمینه است.

میرجعفریان تصریح کرد: فرصت کاری به سرعت در حال از دست رفتن است و با توجه به گذشت ۴۰ روز از فصل کاری سال ۱۴۰۱، لازم است کار لکه‌گیری و روکش آسفالت راه‌های بین‌شهری از سوی اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل انجام شود چراکه وجود چاله و ناهمواری در جاده‌های بین‌شهری، دارای تأثیر منفی در بحث گردشگری خواهد بود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.