| کد خبر: 242545 |

بهبود خدمات حمل‌ونقل عمومی در سوئیس

اپراتور حمل‌ونقل ویل در سوئیس، در نظر دارد از طریق پیوند ناوگان اتوبوس‌رانی شهر با ایستگاه قطار، تردد شهروندان را تسهیل کند.

تین نیوز

اپراتور حمل‌ونقل ویل در سوئیس، در نظر دارد از طریق پیوند ناوگان اتوبوس‌رانی شهر با ایستگاه قطار، تردد شهروندان را تسهیل کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، شهروندان ویل بارها خواهان بهبود وضعیت حمل‌ونقل در شهر بوده و تردد از طریق اتوبوس‌های عمومی و پیوندآن‌ها را به ایستگاه‌های قطار برای تسهیل انجام امور روزمره خود ضروری دانسته‌اند. مدیران شهر نیز در واکنش به این درخواست‌ها، اپراتور حمل‌ونقل سوئیس را به ارائه رویکرد مناسب دعوت کرده و از تأمین بودجه لازم برای حل مشکل خبر داده‌اند. اپراتور حمل‌ونقل کشور مدعی شده است که به زودی خدمات خود را در ویل گسترش خواهد داد و قابلیت دسترسی کاربران به اطلاعات مربوط به سیستم حمل‌ونقل جدید و رزرو صندلی در آن‌ها را افزایش خواهد داد.

بهبود خدمات حمل‌ونقل عمومی در سوئیس

جالب است بدانید که نه‌تنها مردم ویل، بلکه ساکنان مناطق اطراف نظیر ویلن، Bronschhofen و Rossrüti نیز از خدمات جدید حمل‌ونقل بهره‌مند خواهد شد و خواهند توانست از طریق اتوبوس‌های عمومی به ایستگاه‌های قطار شهری دسترسی پیدا کنند. بهره‌مندی از این خدمات همه روزه از ساعت هشت عصر امکان‌پذیر می‌شود، ضمن این‌که مسافران می‌توانند در ۱۰۰ نقطه از ویل و حومه‌های آن توقف یا سفر خود را از آن‌جا آغاز کنند.

نکته جالب توجه این‌که دسترسی به تمام اطلاعات مربوط به ایستگاه‌های جدید و رزرو صندلی در ناوگان‌های اتوبوس‌رانی و قطارها به صورت اینترنتی برای شهروندان ویل و مناطق ذکرشده امکان‌پذیر خواهد بود و متقاضیان می‌توانند به همین روش نیز هزینه سفر خود را پرداخت کنند.

تضمین راحتی، ایمنی، امنیت و پایداری مسافرت با سیستم حمل‌ونقل جدید در رأس اهداف مدیران ویل خواهد بود، ضمن این‌که قرار است بهبود مسیریابی برای تسریع سفر نیز در رأس برنامه‌های آنان قرار گیرد.

طرح جدید حمل‌ونقل ویل تا چند ماه آینده به طور کامل پیاده خواهد شد و مدیران سوئیس امیدوار هستند برنامه‌ریزان سایر مناطق را نیز به اجرای برنامه مشابه تشویق کنند تا از این طریق، رضایتمندی شهروندی را دست کم در بخش پویایی سراسر کشور افزایش دهند.

بهبود خدمات حمل‌ونقل عمومی در سوئیس

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.