| کد خبر: 242519 |

با صدور اطلاعیه‌ای؛

شرکت استانبولی داد و ستد با داماد قالیباف را تکذیب کرد

شرکت استانبولی «اسکای لند» با صدور اطلاعیه‌ای شایعات درباره فروش ملک به داماد قالیباف را تکذیب و اعلام کرد هیچ داد و ستدی با امیررضا و محمد بحیرایی نداشته است.

تین نیوز

به دنبال انتشار برخی اخبار مبنی بر خرید ملک در ترکیه از سوی داماد محمدباقر قالیباف، شرکت استانبولی که نام آن در این اخبار برده شده با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد. شرکت «اسکای لند» واقع در استانبول ترکیه در اطلاعیه خود آورده است: «بدینوسیله اعلام می‌دارد که اخبار درج شده در برخی کانال‌های شبکه‌های مجازی مبنی بر خرید واحد مسکونی لوکس از اسکای لند استانبول از سوی شهروندان ایران امیر رضا بحیرایی و محمد بحیرایی به هیچ وجه واقعیت ندارند و امیررضا بحیرایی و محمد بحیرایی هیچ گونه داد و ستدی با این شرکت نداشته‌اند.»

گفتنی است، نخستین بار این ادعای کذب را یک رسانه فارسی زبان وابسته به عربستان سعودی منتشر کرد و در پی تکرار آن از سوی یک نماینده سابق مجلس، یکی از مشاوران قالیباف ضمن رد این ادعا اعلام کرد وی از غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی شکایت خواهد کرد.

الیاس قالیباف، فرزند رئیس مجلس نیز در واکنش به این خبرسازی گفته بود: هر فردی سند ملکی به نام این افراد در ترکیه پیدا کرد آن ملک برای خودش. پروژه‌سازان به دروغ اخباری را درباره خرید ملک در ترکیه منتشر کردند که تمام امضاهای آن جعلی است. این جعل به قدری ناشیانه بود که حتی فامیل آقای بحیرایی که با لاتین در سند آنها نوشته شده اشتباه و مغایر با گذرنامه اصلی است. احتمالاً اسم پدر آقای بحیرایی را هم از اطلاعات شخصی ایشان پیدا کردند که این مسئله، پروژه بودن این تخریب‌ها را بیشتر نشان می‌دهد در حالی که ایشان تاکنون به ترکیه نرفته‌اند که بخواهند ملکی بخرند. مشخص است که یک سری دروغ را کنار هم گذاشته‌اند تا آقای قالیباف را تخریب کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.