| کد خبر: 242517 |

بی‌تفاوتی مسئولان نسبت به فرودگاه شاهرود

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه میلیاردها تومان برای فرودگاه بین المللی شاهرود از بیت‌المال هزینه شده اما مسئولان نسبت به آن بی‌تفاوت هستند، گفت: وزارت راه و سازمان حج پاسخ دهند.

تین نیوز

حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود همزمان با روز قدس به میزبانی مصلای پیامبر اعظم (ص) با انتقاد شدید از عملکرد مسئولان شهرستانی و استانی، تاکید کرد: اگر فرودگاه شاهرود بین المللی است چرا که هیچ پروازی برای آن در نظر گرفته نمی‌شود؟

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی با بیان اینکه وزارت راه و سازمان حج و زیارت باید پاسخ دهند که چرا پروازهای عتبات عالیات را از شاهرود برقرار نمی‌کنند؟ بیان کرد: میلیاردها تومان برای فرودگاه بین المللی شاهرود از بیت المال و جیب مردم هزینه شده اما مسئولان نسبت به آن بی تفاوت هستند.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه وضعیت کنونی روسیه در واقع بهترین فرصت برای اشاعه صادرات محصولات ما به این کشور است زیرا امروز روس‌ها به شدت نیاز به اقلام دارند که فرودگاه‌هایی مانند فرودگاه بین المللی شاهرود می‌توانند از این ظرفیت خوب بهره‌مند شوند، گفت: متأسفانه برخی به فرودگاه توجهی ندارند و لذا باید به ترک فعل‌ها و کوتاهی‌ها رسیدگی شود.

امینی همچنین نسبت به طرح‌های نیمه تمام شاهرود نیز انتقاد کرد و با بیان اینکه ورزشگاه شاهرود دو دهه رها شده و یا اجرای طرح فاضلاب شاهرود ۱۳ سال طول کشیده است، گفت: اگر دولت کاری برای فاضلاب صورت نمی‌دهد آن را به بخش خصوصی و مردم واگذار کند.

وی با بیان اینکه ملت ما ۴۰ سال است که تحریم‌ها را تجربه می‌کند، تاکید داشت: تمام پیشرفت‌های حوزه نانو، پزشکی، فناوری، داروسازی و موشکی و … در دوران تحریم‌ها کسب شد و این درسی مهم است که بدانیم ملت ما می‌توانند تحریم‌ها را خنثی کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.