| کد خبر: 242496 |

◄ توسعه خط ۵ متروی تهران تا قزوین و خط یک تا شهر جدید پرند

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو ی تهران و حومه از برنامه توسعه خطوط در خط ۵ تا قزوین و خط یک تا شهر جدید پرند خبر داد و گفت: عمده مشکلات ما سرقت و آسیب رساندن به تجهیزات است

تین نیوز

 کامران آزادی قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو ی تهران و حومه در اولین نشست هم اندیشی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با مسئولان و مدیران شهری حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز گفت: در مجموعه عملیات روزانه ۲ هزار ۲۰۰ حرکت مسافری انجام می‌شود که ظرفیت جابجایی ۲ میلیون مسافر را دارد اما در حال حاضر متوسط روزانه ۱۲۰۰ مسافر جابجا می‌کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه کار در بخش عملیات شبانه روزی است افزود: روزانه ۱۹ ساعت بهره برداری انجام می‌شود و ۵ ساعت نیز کارهای مربوط به نگهداری و تعمیرات تخصصی انجام می‌شود. در واقع این شرکت با فعالیت ۲۴ ساعته تلاش می‌کنند تا سفری ایمن را برای شهروندان رقم بزند.

آزادی از برنامه توسعه خطوط در خط ۵ تا قزوین و خط یک تا شهر جدید پرند خبر داد و گفت: عمده مشکلات ما سرقت و آسیب رساندن به تجهیزات است و با توجه به حساسیتی که در مترو داریم هر توقفی می‌تواند تبعات زیادی را ایجاد کند.

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: متوسط مسافری که هر قطار درون شهری جابجا می‌کند ۲ هزار مسافر و قطارهای تهران کرج ۳ هزار مسافر است و اگر قطاری به هر دلیل توقف کند و مجبور به تخلیه این حجم مسافر و انتقال آنها به سطح خیابان شویم باعث ایجاد ترافیک، بی نظمی و سختی تردد می‌شود. بنابراین ما حساسیت ویژه ای داریم تا توقف‌ها به حداقل برسد و متعهد هستیم تا حرکت‌هایمان منظم و ایمن انجام شود و تمام تلاشمان این است به عنوان یک خدمتگذار یک محیط ایمن و راحت را برای مسافران ایجاد کنیم.

در ادامه مدیر حراست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز گفت: انجام خدمت رسانی مناسب به مردم در متروی تهران با این گستردگی قطعاً بدون تلاش و تعهد نیروی انسانی انجام شدنی نیست.

عظیمیان در ادامه به محدودیت‌هایی که در تجهیزات نظارتی شهر زیر زمینی و به بعضی از معضلات مثل دستفرش ها و ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان اشاره کرد و گفت: امیدورایم با برگزاری همین جلسات برای رفع مشکلات به راهکارهای درستی دست پیدا کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.