| کد خبر: 242437 |

◄ ترخیص خودرو‌های توقیفی در طرح عید تا عید پلیس

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان خودرو‌های توقیفی در طرح «عید تا عید» ترخیص می‌شوند.

تین نیوز

سرهنگ علی فکری گفت: پلیس راهور در قالب طرح «عید تا عید» خودرو‌های توقیفی در پارکینک‌های این استان  را بدون در نظر گرفتن برخی ضوابط  ترخیص می‌کند.

به گزارش تین نیوز، این طرح شامل همه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ می‌شود و عیدانه پلیس به شهروندان محاسبه هزینه پارکینگ به نرخ سال ۱۳۹۴ است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: مالکان خودرو‌ها در صورت نداشتن گواهینامه و بیمه نامه می‌توانند وسیله نقلیه خود را از پارکینگ ترخیص کنند همچنین خلافی‌های بالای ۵۰۰ هزار تومان به مدت یکسال قسط بندی می‌شود.

به گفته او شرایط ویژه ترخیص خودرو‌های توقیفی تا عید سعید فطر بوده و مالکان وسایل نقلیه توقیفی می‌توانند با ارائه قبض پارکینگ وسایل توقیفی را تحویل بگیرند.

در صورت نبود مالک خودرو، پلیس راهور وسیله نقلیه را به فردی که هنگام توقیف خودرو یا موتورسیکلت قبض پارکینگ را به او داده یا همان متصرف قانونی، تحویل می‌دهد.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تصریح کرد: نیازی به داشتن سند خودرو نبوده با قولنامه نیز وسیله نقلیه تحویل مالک می‌شود.

شهروندان می‌توانند تا عید سعید فطر با مراجعه به واحد ترخیص راهور استان و شهرستان‌ها از این فرصت استفاده و نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.