| کد خبر: 242435 |

سقوط خودروی جک در کانال آب در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: یک دستگاه خودروی جک در کانال آب منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان سقوط کرد.

تین نیوز

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه سقوط خودروی جک در کانال آب اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

به گزارش تین نیوز، وی با بیان اینکه این حادثه در خیابان مقداد دوم منطقه ۱۵ اتفاق افتاده است، افزود: برای امدادرسانی به این حادثه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های ۱۵ و ۲۴ و واحد غواصی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این خودرو یک نفر سرنشین داشته است، افزود: این فرد به کمک مردم تا قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی از خودرو خارج شده است.

وی با بیان اینکه آزادسازی و خارج کردن این خودرو از کانال آب دو ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامیده است، تصریح کرد: اورژانس و نیروی انتظامی نیز در این حادثه با آتش نشانی همکاری داشتند.

به گزارش مهر؛ طی سال‌های اخیر شاهد تکرار حادثه سقوط خودرو و افراد در کانال آب شهر اصفهان در منطقه ۱۵ هستیم و این در حالی است که هیچ تمهیداتی برای ایمن‌سازی این کانال آب با توجه به حجم تردد در محورهای کناری این کانال آب اندیشیده نشده و سالانه چندین نفر به دلیل ناایمن بودن این محور جان خود را از دست می‌دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.