| کد خبر: 242431 |

◄ انتخاب شرکت بیمه گر حمل و نقل مسافری؛ با توافق همه تشکل های مسافری

بر اساس صورتجلسه مربوط به نشست مورد نظر که در تاریخ 23 فرودین ماه 1401 برگزار شد، پیشنهاد شد: عنوان بیمه، بیمه رانندگان و مالکان ناوگان بخش حمل و نقل جاده ای مسافری انتخاب گردد.

تین نیوز

در جلسه بررسی موضوع بیمه تکمیلی رانندگان بخش مسافر در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور، سه پیشنهاد در مورد بیمه رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل مسافری طرح شد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس صورتجلسه مربوط به نشست مورد نظر که در تاریخ 23 فرودین ماه 1401 برگزار شد، پیشنهاد شد: عنوان بیمه، بیمه رانندگان و مالکان ناوگان بخش حمل و نقل جاده ای مسافری انتخاب گردد.

همپنین پیشنهاد شد: نحوه دریافت وجوه مربوطه از سوی تشکل های صنفی (اتحادیه ها و کانون ها) برای طرح و تصویب در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور به دبیرخانه شورا ارسال گردد و پس از انجام موارد 1 و 2 و استعلامات مناسب از شرکت های معتبر و خوشنام صنعت بیمه صورت پذیرد و ضمن اتخاذ یک تصمیم واحد در یک مناقصه با حضور نمایندگان تمامی ذی نفعان، انتخاب بیمه گر ذی صلاح در سال 1401 با نظارت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گیرد.

در این جلسه همچنین نماینده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بر حفظ وحدت و یکپارپگی همه تشکل های صنفی کارگری و کارفرمایی بخش حمل مسافر به منظور افزایش سطح کیفیت خدمات رسانی به مسافران و تلاش برای رسیدن به تفاهم تاکید کرد.

همچنین این سازمان طی نامه مورخ 28 اسفند ماه 1400 قرارداد کانون انجمن های صنفی کارفرمایی حمل و نقل مسافر کشور با شرکت بیمه گر را فاقد وجاهت اجرایی دانست و بر انتخاب شرکت بیمه گر با توافق تمامی صنف های حمل و نقل مسافر جاده ای با شفافیت کامل در قرارداد و خدمات شرکت بیمه گر تاکید کرد.

1
متن صورتجلسه
2
متن صورتجلسه 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.