| کد خبر: 242427 |

قطار گردشگری در کشور فعال شده است

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: قطار گردشگری در کشور فعال‌شده و این قطار در فارس نیز باید حرکت کند.

تین نیوز

جواد واحدی صبح سه شنبه در آئین معارفه مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس بیان کرد: فارس ید طولایی در حوزه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری دارد و باید به موضوع اطلاع رسانی در این حوزه توجه ویژه ای شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی ادامه داد: برند سازی در حوزه صنایع دستی نقش ویژه ای داشته و باید به این بخش توجه گسترده‌ای شود تا بتوان با برند سازی از سوی تبلیغات زمینه توسعه فعالیت‌های این بخش را فراهم کرد.

واحدی افزود: اگر هر حوزه‌ای نتواند منابع مالی و وام دریافت کنند این تسهیلات باید به بخش گردشگری تزریق شود تا بتوان جامعه گردشگری را حمایت کرد.

وی فعالیت‌های گردشگری فارس در نوروز سال ١۴٠١ را خوب ارزیابی کرد و استان فارس جز استان‌های برتر در حوزه تسهیلات سفر در کشور بوده است.

واحدی ادامه داد: در حوزه سرمایه‌گذاری قابلیت زیادی در استان است البته سرمایه‌گذاران هم علاقه‌مند هستند و گام‌هایی خوبی هم برداشته شده اما امید است در جذب سرمایه‌گذار تمام پتانسیل به کار گرفته شود و در بوروکراسی اداری گرفتار نشوند این در حالی است که تمام اختیارات در وزارت خانه میراث فرهنگی به استان‌ها تفویض شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.