| کد خبر: 242425 |

◄ اتصال خط اتوبوس حسن‌آباد - فشافویه به متروی تهران

یک عضو شورای شهر تهران از راه‌اندازی خط اتوبوسرانی حسن‌آباد- فشافویه به متروی تهران خبر داد.

تین نیوز

جعفر شربیانی در شصت‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: هنگامی که برای تهران تصمیم‌گیری می‌کنیم یعنی در مورد ۱۳ میلیون نفر تصمیم‌گیری انجام می‌شود خدمات تهران به حاشیه ، یکی از راه‌های مدیریت چالش‌های اصلی شهر تهران قلمداد می‌شود. با این نگاه در شورای شهرستان ری تلاش کردیم از ظرفیت شهرداری تهران برای ارائه خدمات به حاشیه آن استفاده کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی اضافه کرد: یکی از درخواست‌های قدیمی مردم حسن‌آباد- فشافویه راه‌اندازی خط اتوبوس به متروی تهران بوده برهمین اساس این خواست مردم به شهرداری تهران در اسفندماه انتقال داده شد و خوشبختانه از صبح امروز و همزمان با روز حمل و نقل با تحویل چهار دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری تهران به شهرداری حسن‌اباد فشافویه این خط اتوبوس‌رانی ایجاد شد و آغاز به کار کرد لذا از شهرداری تهران برای تحقق این مهم قدردانی می‌کنم.

شربیانی تاکید کرد: اگر بتوانیم حمل و نقل عمومی را به نقطه‌ای بهینه برسانیم نقطه‌ای که از لحاظ سرعت و سهولت بهینه باشد حتما بهترین نسخه برای حل معضل آلودگی هوای تهران را پیاده کرده‌ایم که این مهم با برنامه ریزی شورا و شهرداری تهران ان‌شاالله بستر لازمش تا حدودی فراهم شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.